تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور؛ تردد روان در محور آزادراه تهران ـ شمال

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور، گفت: جاده چالوس به سمت جنوب یک طرف شده است. همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور، گفت: جاده چالوس به سمت جنوب یک طرف شده است. همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال ممنوع است.

وی افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حد فاصل ماسال تا انارک و محدوده هزارچم، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های کلرد، گزنک و آب اسک و آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار گزارش شده است و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) برقرار است.

شیرانی درخصوص آخرین وضعیت جوی محورها، تصریح کرد: بارش برف در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، البرز، تهران، گلستان و گیلان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه محور فیروزکوه داری بارش باران است، اظهار کرد: سایر محور‌های شمالی نیز فاقد مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان تاکید کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فرودین ۱۴۰۲ در همه محور‌های برون شهری کشور ممنوع است.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور؛ تردد روان در محور آزادراه تهران ـ شمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..