تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش پلیس نیویورک پیش از دادگاه ترامپ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که قرار است دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا روز سه شنبه در دادگاه حاضر و در مورد اتهامات وارده تفهیم اتهام شود، پلیس این شهر به حالت آماده باش در آمد.

بر اساس این گزارش، منابع پلیس به شبکه تلویزیونی ان بی سی گفتند تمام ماموران پلیس نیویورک ماموریت دارند از روز جمعه به مدت یک هفته، با یونیفورم در معابر عمومی حضور داشته باشند.

سخنگوی پلیس نیویورک در پاسخ به پرسش خبرگزاری فرانسه، در ایمیلی نوشت: «ماموران پلیس در حالت آماده باش قرار گرفته اند و این ماموریت همچنان آماده پاسخگویی است و این فرصت را برای همه تضمین می‌کند که از حقوق خود به شیوه‌ای مسالمت آمیز استفاده کنند».

سخنگوی پلیس شهری که سابقه خشونت در آن وجود دارد، گفت: «در حال حاضر هیچ تهدید معتبری برای نیویورک وجود ندارد».تاکنون تنها چند ۱۰ نفر از مخالفان و طرفداران ترامپ در محله منهتن تظاهرات کرده اند.

بر روی پارچه نوشته‌هایی که مقابل برج ترامپ دیده می‌شود، نوشته شده است: «ترامپ را زندانی کنید». مخالفان ترامپ بر این باورند که هیچ کس نباید بالاتر از قانون باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش پلیس نیویورک پیش از دادگاه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..