تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران در بندر «کیپ تاون» آفریقای جنوبی پهلو گرفت

به گزارش رکنا به نقل از نیروی دریایی ارتش ، مهدی آقاجعفری سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در مراسم استقبال از این ناو گروه ضمن خیر مقدم و خوش آمد به فرماندهان و سرنشینان ناوهای دنا و مکران هدف اصلی از این دیدار را انتقال پیام صلح دوستی مردم ایران به مردم آفریقای جنوبی و همچنین مردم کل آفریقا عنوان کرد و افزود: حضور مقتدرانه ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس و میزبانی از این عزیزان در آفریقای جنوبی مایه افتخار و سربلندی ماست و بدون شک این حضور نقش مهمی در صلح و ثبات جهانی و امنیت خطوط مواصلاتی دریایی دارد.

 سفیر جمهوری اسلامی ایران از همکاری صمیمانه مقامات آفریقای جنوبی جهت انجام این دیدار تشکر کرد و گفت: این رویداد بیانگر روابط سطح بالای دوکشور است و به تقویت و توسعه همکاری ها میان نیروی دریایی دو کشور که در چارچوب آیونز روابط خوبی دارند، کمک شایانی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران در بندر «کیپ تاون» آفریقای جنوبی پهلو گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..