تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند

علاقمند شدن به همکار خود اتفاقی رایج و طبیعی است و بسیاری از افراد در محل کار خود عشق زندگی شان را پیدا می کنند. این امر درمورد بازیگران هالیوود هم صدق می کند که برخی از آن ها به همبازی خود دل باختند. بعضی از این عشق ها به زندگی مشترک انجامیدند و بعضی هم البته نافرجام بودند.

مگان فاکس و مشین گان کلی در «نیمه شب در چمن زار» (Midnight in the Switchgrass)

مگان فاکس و مشین گان کلی در سال ۲۰۲۰ در جریان بازی در فیلم «نیمه شب در چمن زار» با یکدیگر آشنا شدند. فاکس آن زمان متأهل بود و آن ها در ابتدا رابطه ی خود را به شکل دوستانه آغاز کردند. اما وقتی خبر جدایی فاکس از همسر آن زمانش، برایان آستین منتشر شد، این شایعه مطرح شد که رابطه ی او و کلی فراتر از یک دوستی معمولی بود. فاکس و کلی اندکی بعد رابطه عاشقانه ی خود را علنی کردند و در سال ۲۰۲۲ از نامزدی خود خبر دادند.

کریستن دانست و جسی پلمونز در «فارگو» (Fargo)

کریستن دانست و جسی پلمونز که در سریال «فارگو» نقش عاشق و معشوق داشتند، در واقعیت نیز به یکدیگر دل باختند. آن ها در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال ۲۰۱۷ از نامزدی خود خبر دادند. این زوج که حالا ۲ فرزند دارند، در سال ۲۰۲۲ رسماً با یکدیگر ازدواج کردند.

رامی ملک و لوسی بوینتون در «بوهمین راپسودی» (Bohemian Rhapsody)

فیلم برنده ی اسکار «بوهمین راپسودی» باعث آشنایی رامی ملک و لوسی بوینتون، بازیگران آن شد و رابطه عاشقانه ی آن ها از سال ۲۰۱۸ تاکنون هنوز ادامه دارد. این زوج گرچه به همراه یکدیگر در مراسم های فرش قرمز حضور پیدا می کنند اما علاقه ای به صحبت درباره ی رابطه ی خود ندارند. با این حال، ملک هنگام دریافت جایزه ی اسکار خود برای بازی اش در این فیلم، از یاد بوینتون غافل نشد. او گفت: «لوسی بوینتون تو قلب این فیلم هستی. فراتر از بااستعداد هستی. قلب مرا تسخیر کردی. از تو بسیار ممنونم.»

رایان گاسلینگ و اوا مندس در «مکانی آن سوی کاج ها» (The Place Beyond the Pines)

رایان گاسلینگ و اوا مندس که یکی از مشهورترین زوج های هالیوود هستند، به ندرت درباره ی رابطه ی خود صحبت می کنند. با این حال می دانیم که آن ها در سال ۲۰۱۱ در جریان بازی در فیلم «مکانی آن سوی کاج ها» با یکدیگر آشنا شدند. این آشنایی به زندگی مشترکی انجامید که هنوز ادامه دارد و ثمره ی آن ۲ فرزند بوده است. مندس در مصاحبه ای گفته تا پیش از آشنایی با گاسلینگ تمایلی به بچه دار شدن نداشت اما رابطه اش با گاسلینگ نظرش را تغییر داد چرا که حالا دلش می خواست از گاسلینگ بچه داشته باشد.

جولیا رابرتز و متیو پری در «دوستان» (Friends)

جولیا رابرتز در یکی از قسمت های سریال «دوستان» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت و در آن نقش همکلاسی سابق و معشوقه ی شخصیت چندلر (با بازی متیو پری) به نام سوزی ماس را ایفا کرد. با این حال، مسیر طولانی ای تا حضور او در این سریال طی شده بود. رابرتز به یک شرط حاضر به بازی در این نقش شده بود؛ اینکه پری با یک مقاله فیزیک کوانتوم را برایش توضیح دهد.

پری به شرط رابرتز عمل کرد و رابطه ی آن ها از طریق فکس و تلفن ادامه پیدا کرد. بعد از حضور رابرتز در سریال «دوستان»، او و پری در اواسط دهه ی ۱۹۹۰ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند اما این رابطه بیشتر از یک سال دوام نیاورد. پری در کتاب خاطرات خود علت نافرجام بودن این رابطه عاشقانه را اعتماد به نفس پایین خود و تصور کافی نبودنش برای رابرتز عنوان کرده است. او دراینباره نوشته: «رابطه عاشقانه با جولیا رابرتز برای من خیلی سنگین بود. دائماً فکر می کردم رابطه اش را با من بهم می زند. از خودم می پرسیدم اصلاً چرا نباید این کار را کند.»

ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ در «دفترچه خاطرات» (The Notebook)

فیلم «دفترچه خاطرات» از زمان انتشارش در سال ۲۰۰۴ تاکنون کماکان یکی از محبوب ترین آثار عاشقانه ی سینما است. یکی از دلایل این امر رابطه ی عاشقانه ی پرشور میان آلی و نوآ، شخصیت های اصلی است. اما این رابطه عاشقانه در پشت صحنه نیز میان ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ، بازیگران این نقش ها وجود داشت.

آن ها گرچه در سال ۲۰۰۷ به رابطه عاشقانه خود پایان دادند اما گاسلینگ یک بار ماجرای عشق میان خود و مک آدامز را عاشقانه تر از رابطه ی شخصیت های فیلم شان توصیف کرده بود.

الیزابت تیلور و ریچارد برتون در «کلئوپاترا» (Cleopatra)

الیزابت تیلور و ریچارد برتون در سال ۱۹۶۲ هنگام بازی در فیلم «کلئوپاترا» در حالی که هر دو متأهل بودند به یکدیگر دل باختند، فیلمی که در آن نقش عاشق و معشوق داشتند. این عشق دست آخر به ازدواج آن ها در سال ۱۹۶۴ انجامید. این زوج بعد از ۱۱ سال از یکدیگر جدا شدند. تیلور و برتون یک سال بعد دوباره زندگی مشترک شان را از سر گرفتند اما پس از یک سال بار دیگر و این بار برای همیشه از یکدیگر جدا شدند.

آل پاچینو و دایان کیتن در «پدرخوانده» (The Godfather)

دایان کیتن و آل پاچینو در زمان ساخت فیلم اول «پدرخوانده» به یکدیگر علاقمند شدند اما رابطه ی عاشقانه ی آن ها از زمان ساخت فیلم دوم «پدرخوانده» در دهه ی ۱۹۷۰ آغاز شد و تا دهه ی ۱۹۹۰ اندکی بعد از اتمام ساخت فیلم سوم «پدرخوانده» ادامه یافت. این رابطه عاشقانه زمانی به پایان رسید که پاچینو درخواست کیتن برای ازدواج شان با یکدیگر را نپذیرفت.

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت در «مردان ایکس» (X-Men)

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت در سال ۲۰۱۰ در زمان بازی در فیلم «مردان ایکس: کلاس اول» (X-Men: Apocalypse) با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. پس از یک جدایی کوتاه، آن ها بار دیگر در جریان بازی در فیلم «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» (X-Men: Days of Future Past) رابطه ی خود را از سر گرفتند. آن ها در نهایت در سال ۲۰۱۴ به رابطه عاشقانه ی خود پایان دادند.

بلیک لایولی و پن بدجلی در «دختر سخن چین» (Gossip Girl)

بلیک لایولی و همبازی اش پن بدجلی در سریال «دختر سخن چین» از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. رابطه ی آن ها با فراز و نشیب های زیادی همراه بود و نخستین حضور رسمی شان به عنوان یک زوج در مراسم مت گالای سال ۲۰۰۸ بود. با این حال، آن ها ۲ سال بعد به رابطه ی خود پایان دادند.

کیلی کوئوکو و جانی گالکی در «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory)

رابطه ی عاشقانه ی میان شخصیت های پنی و لئونارد در سریال «تئوری بیگ بنگ» در پشت صحنه نیز میان بازیگران این نقش ها وجود داشت. کیلی کوئوکو و جانی گالکی از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۰ با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. رابطه ی آن ها اما یک راز بود و تا یک سال پس از پایانش تقریباً هیچکس از آن باخبر نبود. کوئوکو در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۲ به این موضوع اذعان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران مشهور هالیوود که به همبازی خود دل باختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..