تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت عجیب دختر بچه 7 ساله گمشده در دیلم

سرنوشت عجیب دختر بچه 7 ساله گمشده در دیلم فرمانده انتظامی دیلم گفت: کودک ۷ ساله‌ای که در ساحل این شهر گم شده بود، پیدا و به خانواده‌اش تحویل داده شد. 2 حوادث 1402/01/12 پلیس دیلم کودک گمشده را به دست خانواده اش سپرد

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان، فرمانده انتظامی دیلم   گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر گمشدن یک کودک ۷ ساله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارکنان گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشت‌زنی در ساحل دیلم، او را در حالی که گریه می‌کرد، پیدا کردند و به خانواده اش تحویل دادند.

او با اشاره به تشکر خانواده این کودک از پلیس، به والدین توصیه کرد، هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل به سر می‌برند هرگز از آن‌ها غفلت نکنند و همچنین در صورت بروز چنین حوادثی ، از پلیس کمک بخواهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت عجیب دختر بچه 7 ساله گمشده در دیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..