تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Visio.AI – Photo Gallery Pro 2.0.4 – برنامه گالری مدرن و هوشمند اندروید

Visio.AI – Photo Gallery Pro 2.0.4 – اپلیکیشن گالری مدرن و هوشمند اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار

مدیریت تصاویر و فایل های ویدئویی، همواره به دلیل تعداد بالای شان کار ساده ای نبوده و اگر اپ های گالری وجود نداشتند، عملا رسیدگی مداوم به آن ها بسیار خسته کننده می شد. با این وجود در این پست قصد داریم تا شما را با یک گالری عکس بی نظیر آشنا کنیم، گالری ای که هوش مصنوعی آن هر کاربری را مجذوب خودش می کند. Visio.AI – Photo Gallery Pro عنوان یک گالری مدرن و هوشمند می باشد که توسط Visio AI برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. در توضیحات ابتدایی پست نیز به این موضوع اشاره کردیم که اصلی ترین ویژگی این برنامه هوش مصنوعی بی نظیر به کار رفته در آن می باشد ؛ اصلی ترین تاثیر این هوش مصنوعی را می توان در فیلتر ها و جست و جو های حرفه ای آن مشاهده کرد! به عنوان مثال تصاویر خود را بر اساس چهره، لبخند، تعطیلات و… جست و جو نمایید و یا مشخص کنید تنها تصاویری که در یک مکان خاص به ثبت رسیده اند به نمایش در آید. بر خلاف آن چه که تصور می کنید دقت فیلتر ها بسیار بالا بوده و به ندرت دیده می شود که برنامه فوق دچار خطا شود. نکته دیگری که به نوعی از آن به عنوان یک ویژگی جذاب می توان یاد کرد، نمایش تصاویر بر روی نقشه می باشد. اگر جزو کسانی هستید که در طول سال، روز های مختلفی را در حال سفر هستید، این ویژگی برای شما جذاب است، زیرا قادر خواهید بود که مکان ثبت تصاویر را به صورت فوق العاده ای بر روی نقشه مشاهده کنید. همان طور که بار ها به این موضوع نیز اشاره کرده ایم، با افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات در گوشی های اندرویدی، حجم تصاویر و فایل های ویدئویی نیز همراه افزایش پیدا می کند که این موضوع باعث می شود به طور مداوم با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات رو به رو شویم! به همین دلیل شرکت سازنده گالری Visio.AI – Photo Gallery Pro ابزاری را در اختیار کاربران اش قرار می دهد که به کمک آن قادر خواهند بود تصاویر پر حجم را به آسانی فشرده سازی کرده و میزان قابل توجهی از فضای ذخیره سازی اطلاعات را آزاد نمود. اگر بخواهیم به دیگر ویژگی های کاربردی موجود در این گالری مدرن اشاره کرد، گزینه های ویرایش عکس یکی از بهترین آن ها می باشد، شما با استفاده از این گزینه های ویرایشی دیگر هیچ گونه نیازی به ابزار جانبی ندارید و تا سطوح مطلوبی خواهید توانست عکس های تان را به راحتی هرچه تمام تر ویرایش کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Visio.AI – Photo Gallery Pro اندروید:

استفاده از یک هوش مصنوعی فوق العاده و اختصاصی در برنامه فیلتر ها و جست و جوی حرفه ای برای مشاهده تصاویر بر اساس چهره، لبخند، مکان و… حالت فشرده سازی عکس ها برای آزاد سازی فضای ذخیره سازی اطلاعات گزینه ای برای ویرایش تصاویر عکس ها در سطحی مطلوب ارائه اطلاعاتی دقیق و کامل در ارتباط با هر تصویر اجرای فایل های ویدئویی بدون نیاز به پلیر جانبی رابط کاربری مینیمال و جذاب

اپلیکیشن Visio.AI – Photo Gallery Pro با داشتن قابلیت هایی خاص و یک هوش مصنوعی فوق العاده توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را با دسترسی داشتن با همه امکانات اش از وب سایت پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ ما به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران جدیدترین نسخه کامل برنامه ها را رایگان عرضه می کنیم.

Visio.AI

تغییرات نسخه 2.0.4 - Performance improvements and bug fixes have been done.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Visio.AI – Photo Gallery Pro 2.0.4 – برنامه گالری مدرن و هوشمند اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..