تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه ریز ساپینتو به یک استقلالی

طعنه ریز ساپینتو به یک استقلالی

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن وقتی با پرسش خبرنگاران درباره عملکرد بازیکنان ملی پوش استقلال در بازی های اخیر تیم ملی مواجه شد به حمایت از بازیکنان تیمش پرداخت.

سرمربی استقلال در این باره گفت: «از حضور هر سه بازیکن خوشحالم. با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم، فکر می‌کنم بازیکنان بیشتری بودند که از استقلال می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند. ۳ بازیکن ما (چشمی، محبی و حسینی) عملکرد خیلی خوبی داشتند و امیدوار هستم در بازی با ذوب آهن هم صد درصد آماده باشند».

او با ذکر این موضوع مشخص کرد که توقع داشته بازیکنان بیشتری از تیمش به اردوی تیم ملی دعوت شوند. شاید یکی از این بازیکنان مهدی قائدی باشد که در هفته های گذشته به ویژه از دیدار برگشت استقلال مقابل ملوان به این‌سو، جزو بهترین های آبی پوشان در رقابت های حساس این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بوده است. بدون شک ساپینتو با شناخت کافی از روحیه حساس قایدی درنظر داشته تا با این جملات مهره مؤثر تیمش در فاز تهاجمی را با روحیه تر به مسابقه با ذوب آهن بفرستد.

با این وضعیت می توان گفت که شاید ساپینتو قصد داشته خیلی دوستانه به سرمربی تیم ملی طعنه بزند که بازیکنان بیشتری از تیم دارای شرایط پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

ناگفته نماند؛ اردوهای تیم ملی تا فیفادی بعدی که در خرداد ماه خواهد بود فعلا تعطیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه ریز ساپینتو به یک استقلالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..