تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال ابجد امروز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲؛ فردا موفقیت‌های تازه تری به دست می‌آورید!

فال ابجد امروز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۱۲ فروردین را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ آ
شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.

اردیبهشت: ج د ج
هم اکنون شما در تلاش هستید که بر روی جزئیات زمان حال تکیه کرده و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه می‌کنید. اما پیدا کردن یک حد تعادل از آنچه شما حدس می‌زدید مشکل‌تر است. صبور باشید؛ فردا موفقیت‌های تازه تری به دست می‌آورید.

خرداد: ج ج ج
شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده اید نتوانسته‌اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

تیر: د د آ
اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرف‌هایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

مرداد: ب آ ب
گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی‌های شما دخالت می‌کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کار‌ها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آن‌ها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

شهریور: آ آ ج
زیاد از خودراضی نباشید، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه نیز می‌تواند مشکلات خودش را به همراه داشته باشد. بهترین کار این است که با دیدی مثبت همراه با واقع بینی به آینده نگاه کنید، اما خودتان را برای برنامه‌هایی که امروز و فردا به وقوع می‌پیوندد نیز آماده کنید.

مهر: د د د
هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما، چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار افراد دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید و روی پای خود بایستید.

آبان: ج ج ب
متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی‌کند، اما شما دلتان نمی‌خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید، آن‌ها از بین نمی‌روند، اما اگر کمی‌درنگ کنید می‌توانید با رفتاری مناسب‌تر و مثبت‌تر ترس‌های خود را ابراز کنید.

آذر: آ آ ج
امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده‌اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

دی: آ د ب
شما هیچ وقت نفهمیدید که یک تغییر و تحول ناگهانی باعث می‌شود روی زمین سقوط کنید! از تنوع و فراوانی امکانات خود لذت ببرید، اما تا موقعی که برای فکر کردن فرصت دارید فقط به یک روش بسنده نکنید.

بهمن: د د ج
هم اکنون دست کشیدن از یک آرزو، یک ایده و یا یک برنامه نشانه شکست خوردن نیست. اما آمادگی شما را برای اجازه دادن به ورود پتانسیل‌های جدید به زندگی تان نشان می‌دهد. اگر برای حفظ کردن دیدگاهی که مدت زمان زیادی به دردتان نخورده مبارزه کنید، حتی نمی‌توانید فکر خود را تغییر دهید.

اسفند: ب د آ
بهتر است به جای اینکه به افراد دیگر اعتراض کرده و آن‌ها را مقصر بدانید خودتان دست به کار شده و همه چیز را درست کنید. اما اجازه ندهید تمرکزتان از موضوع اصلی منحرف شود، برای اینکه یکی از بزرگترین توانایی‌های شما این است که می‌توانید با دقت و تمرکز نسبت به حوادثی که در لحظه حال به وقوع پیوسته واکنش نشان دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال ابجد امروز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲؛ فردا موفقیت‌های تازه تری به دست می‌آورید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..