تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلی‌استیشن ۵ با ثبت رکورد فروش تاریخی جدید به محبوب‌ترین کنسول بازی جهان تبدیل شد

بی‌شک صنعت بازی به تجارتی پرسود تبدیل شده است و به‌نظر نمی‌رسد این روند در آینده‌ی نزدیک کند شود زیرا بازی‌های جدید همیشه با نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی مبتنی‌بر نسخه‌های قبلی، دردسترس گیمرها قرار می‌گیرند.

به‌عنوان مثال داده‌های ماه فوریه نشان می‌دهد فروش بازی‌های ویدیویی در ایالات‌متحده به‌شدت افزایش یافته است. براساس این اطلاعات، عناوین جدید مثل Dead Space و Hodwarts Legacy میلیون‌ها نسخه فروش داشته‌اند و بازی‌های قدیمی‌تر نیز در این بازه‌ی زمانی با افزایش فروش مواجه شدند.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل رونق فراوان در حوزه‌ی بازی، معرفی کنسول‌های جدید است. با وجود اینکه پلی‌استیشن ۵ سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شد، اما استقبال شدید خریداران، سونی را با کمبود عرضه‌ی این محصول مواجه کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید پلی‌استیشن ۵، افزایش سریع فروش آن چندان تعجب‌آور نیست. درواقع Circana گزارش می‌دهد که فروش کنسول‌های بازی به‌طور نجومی افزایش یافته است.

PS5 سونی از نظر میزن فروش پیشتاز بازار است. درواقع این کنسول اکنون رکوردهای جدیدی را در این زمینه ثبت کرده که یکی از دلایل این محبوبیت، دسترسی به برخی بازی‌های انحصاری است.

به گزارش گیزچاینا، فروش سخت‌افزارهای بازی‌های رایانه‌ای نسبت‌به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته است. البته میزان هزینه‌ای که خریداران برای این محصولات صرف کرده‌اند نیز نسبت‌به سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته و از ۶۸۷ میلیون دلار به ۸۸۸ میلیون دلار رسیده است.

به‌گفته‌ی Piscatela از Circana، فروش گسترده‌ی پلی‌استیشن ۵، یکی از عوامل مهم رشد درخورتوجه ارزش بازار کنسول‌های بازی است. این محصول ماه فوریه عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی را به‌خود اختصاص داد و حتی از آمارهای سال گذشته‌ی خود نیز پیشی گرفت.

بهترین بخش آمار فروش پلی‌استیشن ۵ این است که کنسول نسل نهمی سونی اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین پلی‌استیشن تاریخ شناخته می‌شود. البته میزان تقاضا برای خرید این محصول همچنان بالا و بنابراین رکورد فروش کلی آن با سرعت زیاد درحال افزایش است.

می‌توان گفت میزان فروش پلی‌استیشن ۵ حتی از مرزهای سونی نیز فراتر رفته است. درحال حاضر این محصول نام خود را به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ بین تمام کنسول‌های رقیب ازجمله ایکس‌باکس و نینتندو سوئیچ و غیره ثبت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلی‌استیشن ۵ با ثبت رکورد فروش تاریخی جدید به محبوب‌ترین کنسول بازی جهان تبدیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..