تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو نگاه اولیه و تصاویر گوشی تاشو ویوو X Fold 2 قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

انتظار نمی‌رود ویوو X Fold 2 تا ماه آوریل معرفی شود. این محصول به‌عنوان جایگزین ویوو X Fold روانه‌ی بازار خواهد شد. براساس گزارش‌های موجود، این گوشی به تراشه‌ی ۴ نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که درحال‌ حاضر به‌عنوان قدرتمندترین و کم‌مصرف‌ترین پردازنده‌ی کوالکام برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. اکنون کارشناس فناوری به نام Flypig ویدیو جدیدی از X Fold 2 در ویبو منتشر شده است که طراحی این دستگاه تاشو را نشان می‌دهد.

ویوو X Fold 2 در انجمن Boao ۲۰۲۳ چین نمایش یافت؛ جایی‌که Flypig توانست به‌طور مختصر با این گوشی کار کند. علاوه‌براین چند اسکرین‌شات از این دستگاه دردسترس قرار گرفته است که طراحی باریک آن را به‌تصویر می‌کشند.

به گزارش فون‌آرنا، ویوو X Fold 2 با نمایشگر بیرونی ۶٫۵۳ اینچی AMOLED لبه خمیده با وضوح ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. نسبت تصویر این صفحه‌نمایش ۲۱:۹ است و وقتی آن را باز کنید با نمایشگر داخلی تاشو ۸٫۰۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۱۶۰ در ۱۹۱۶ مواجه خواهید شد. این دستگاه در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت دردسترس قرار خواهد گرفت.

در بخش پشتی ویوو X Fold 2 شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX866 و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX663 هستیم. این دوربین‌ها از لنزهای زایس بهره می‌برند که احتمالاً به ثبت باکیفیت‌تر تصاویر کمک خواهد کرد. گوشی تاشو جدید ویوو احتمالاً به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر بیرونی و داخلی مجهز خواهد شد و از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات، شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات اشاره کرد. این دستگاه در رنگ قرمز، مشکی و آبی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود ویوو ماه آینده به‌طور رسمی X Fold 2 را همراه گوشی تاشو دیگری به‌نام X Flip معرفی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو نگاه اولیه و تصاویر گوشی تاشو ویوو X Fold 2 قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..