تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت به فرقه‌های انحرافی گوشه‌ای از فعالیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن

۰۷:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

۸۳۸۹۰۱۳

۰۷:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

۸۳۸۹۰۱۳

دانلود PDF

در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانلود PDF

علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در پاسخ به این سوال که آیا مانند سال‌های گذشته بخشی از نمایشگاه به فعالیت فرقه‌های انحرافی می‌پردازد، گفت: ما در نشست‌های پژوهشی و فکری نمایشگاه به بعضی از افکاری که در خوانش با قرآن دچار انحراف هستند، می‌پردازیم.

معاف ادامه داد: پرداخت به این افکار هم از جهت ایجابی هم از جهت سلبی است. ما نشست‌هایی درباره حکمرانی قرآنی و دینی داریم که در آنجا نسبت به جریان‌ها و افکار انحرافی موضع‌مان را بیان می‌کنیم. اینکه فضای نمایشگاه به سمت برخی بحث‌های محتوایی، عمیق و علمی حرکت کند و درباره موضوعات فضای رسانه‌ای صحبت شود، وظیفه ماست که ان‌شالله انجام می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما بیش از اینکه بخواهیم با یک فرقه و اسم خاص مبارزه کنیم، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه داریم افکار صحیح را نشر دهیم. وقتی ما کارمان را درست انجام دهیم، به‌طور طبیعی آن‌ها به حاشیه می‌روند. 

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از شنبه ۱۲ فروردین در مصلی امام خمینی افتتاح می‌شود و تا شنبه ۲۶ فروردین ادامه دارد. ساعت نمایشگاه از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا یک بامداد خواهد بود. البته در شب‌های قدر مراسم‌های این شب تا ساعت ۲۲ شب است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت به فرقه‌های انحرافی گوشه‌ای از فعالیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..