تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ یکی از اماکن تاریخی گردشگری در دزفول به دلیل بی حجابی میهمانان

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: یکی از اماکن تاریخی گردشگری دزفول به دلیل رعایت نشدن شئونات اخلاقی امروز جمعه پلمب شد. 

مهدی آماده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه به رغم تاکیدهای صورت گرفته مبنی بر کنترل اماکن و رعایت حجاب، در یکی از اماکن تاریخی گردشگری علاوه بر رعایت نشدن حجاب، رقص خانم‌های بی‌حجاب نیز انجام شده بود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی در اماکن تفریحی گردشگری از مسوولان این اماکن خواست اجازه ورود افراد بدحجاب و اقداماتی که باعث رنجش خاطر مردم متدین دزفول می‌شوند، را ندهند.

به گزارش ایرنا رعایت نشدن شئونات اسلامی و حجاب در برخی اماکن گردشگری دزفول در ایام تعطیلات نوروزی واکنش‌هایی از سوی مسوولان و شهروندان متدین شهرستان دزفول داشته است.

                                                                      .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ یکی از اماکن تاریخی گردشگری در دزفول به دلیل بی حجابی میهمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..