تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 مدیرعامل آبفای خوزستان به علت مرگ کودک 7 ساله اهوازی بازداشت شدند

به گزارش رکنا ، مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان و مدیرعامل شرکت پیمانکاری که مجری طرح های آبفا در منطقه کوی مدرس اهواز بوده است امشب بازداشت شدند.

وی ادامه داد: این دستگیری به دلیل مرگ کودک 7 ساله اهوازی در حفاری های آب و فاضلاب خوزستان صورت گرفته است.

میثم شاوردی کودک  ۷ ساله اهوازی از اهالی کوی مدرس روز گذشته از خانه خارج شد ولی دیگر بازنگشت. پس از جستجو مشخص شد وی در یکی از حفاری های پروژه های آبفا سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

ظهر امروز دادستان اهواز اعلام کرد: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضر کردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم با صدور دستورات  قضایی و اخذ نظر کارشناس حوادث و جمع آوری ادله دستور جلب متهمین مربوط را جهت طی روند قضایی صادر کردند.

جعفری چگنی ادامه داد: در احقاق حقوق مردم، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. از ماه های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود.

اختصاص بودجه و پیگیری دولت برای حل معضل شبکه فاضلاب موجب شده تا شهر اهواز به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شود اما روند کند عملیات اجرایی در برخی از محلات و رها شدن نوارهای حفاری با انتقاد شهروندان همراه شده است.

آسفالت نوارهای حفاری جزء تعهدات شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد آبفا است و در قرارداد نیز وجود دارد که به علت عدم نظارت شرکت آبفا اجرا نمی‌شود.

طبق اعلام محمد رضا کرمی‌نژاد، مدیرعامل آبفا خوزستان در مرداد ماه سال گذشته، ۶۳ نقطه در سطح شهر اهواز وجود دارد که ترمیم نوارهای حفاری باید در آنها انجام شود.

او به مردم اهواز این نوید را داد که پایان شهریور ماه نوارهای حفاری این مناطق ترمیم و آسفالت خواهند شد؛ وعده‌ای که با بازدید مختصر از محلات مختلف، عدم تحقق آن مشخص می‌شود؛ همچنین طبق مشاهدات، ترمیم حفاری در چند نقطه با کیفیت پایینی اجرا شده است.

این حفاری‌ها علاوه بر جاری کردن گل‌و لای در فصل بارندگی، موجب ایجاد ترافیک و وقوع تصادف خطرناک نیز می‌شوند.

منبع : فارس 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 مدیرعامل آبفای خوزستان به علت مرگ کودک 7 ساله اهوازی بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..