تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد خوب سازمان‌های مختلف در زمینه تبیین عفاف و حجاب

۰۰:۰۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۰۲۲۷۳

۰۰:۰۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۰۲۲۷۳

دانلود PDF

رئیس شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد؛

دانلود PDF

کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌و‌گوی ویژه خبری درباره بیانیه وزارت کشور در خصوص رعایت عفاف و حجاب در کشور گفت: طرح‌های صهیونیستی خانواده‌ها را نشانه رفته که فروپاشی خانواده فروپاشی تمدن را به همراه دارد. استحکام جامعه‌ها به وجود خانواده است که زن با قرار گرفتن در راس خانواده، بیشترین نقش آفرینی را دارد. 

خزعلی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها از جمله از مراکز آموزشی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی دستگاه‌های فرهنگی که فرهنگ رسمی و فرهنگ عمومی را به عهده دارند، در جهت تبلیغ و تبیین جاذبه‌های پوشش حجاب وظیفه دارند. 

رئیس شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که کدام دستگاه‌ها در زمینه عفاف و حجاب خوب عمل کردند، توضیح داد: آموزش و پرورش، بسیج در هدایت نسل جوان به مساجد و تا حدودی سازمان تبلیغات اسلامی در نگاه به نوجوان و آموزش‌های دخترانه کار‌های خوبی کردند.

به گفته وی، ولی آن ارگان‌هایی که خیلی نیاز دارند در این عرصه فعالیت کنند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. چراکه در عرصه فیلم و سریال و فضای مجازی تخریب خانواده و اعتقادات به صورت طوفانی هدف قرار داده شده است. ما هنوز نتوانسته‌ایم از طریق هنر پاسخگوی این نسل باشیم.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد خوب سازمان‌های مختلف در زمینه تبیین عفاف و حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..