تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر آموزش و پرورش: واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد / با افراد مقصر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان برخورد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان از سوی بانک های عامل آغاز شد و افرادی که در پرداخت حقوق اسفند این قشر کوتاهی کرده اند نیز شناسایی شده اند.

یوسف نوری شامگاه جمعه در گفت وگویی ضمن قدردانی از حمایت های رئیس جمهور برای صدور دستور ارفاق حداکثری افزایش اعتبار رتبه بندی، اظهار کرد: رتبه‌بندی باعث ترمیم نظام پرداخت عادلانه حقوق می‌شود و اعتبارات تخصیص یافته، امروز در استان‌ها توزیع شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تمام معلمان از مزایای رتبه یک بهره‌مند شده‌اند و هم‌اکنون معوقات مربوط به مابه‌التفاوت بین رتبه یک و رتبه استحقاقی افراد اط سوی بانک ها در حال پرداخت است که تا ساعات آینده تمام معلمان معوقات رتبه بندی را دریافت خواهند کرد.

نوری ادامه داد: تصوری ایجاد شد که رتبه بندی انجام نشده است در حالیکه اینگونه نیست و از صبوری و نجابت فرهنگیان نیز قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: تا ساعت آینده پرداخت برای همکاران انجام می‌شود و امیدوارم شاهد ارتقای فرآیندها در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه شناسایی شده‌اند و برخورد قانونی متناسب نیز انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر آموزش و پرورش: واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد / با افراد مقصر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان برخورد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..