تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ سارق زن در شهرستان دیلم دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدرضا محمودیان جمعه شب در جمع خبرنگاران گفت: براساس مراجعه حضوری یکی از شهروندان به واحد گشتی کلانتری ۱۱ در شهرستان دیلم مبنی بر اینکه تعداد سه نفر خانم به صورت باندی اقدام به سرقت از مغازه ها می کنند، مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به صورت پوششی به محل مورد نظر اعزام و با بررسی دوربین های مدار بسته سارقین زن را که از چند باب مغازه در یک راستا سرقت کرده بودند شناسایی و پس هماهنگی با محترم قضایی آنها را در جلوی یکی از مغازه های بازار اصلی مشاهده که باز هم قصد سرقت داشتند با فیلم ضبط شده مطابقت و با رعایت حقوق شهروندی توسط مأمورین دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار داشتند که قصد سرقت لوازم مغازه را داشتیم که در این اقدام ناکام ماندیم.

سرهنگ محمودیان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمین به مراجع قانونی گفت: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی و واحدهای صنفی، سریعاً با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند

منبع : مهر 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ سارق زن در شهرستان دیلم دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..