تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت زیرکانه تمساح ترسناک در دریاچه یخ‌زده / عکس

آن‌ها در این حالت وارد دوره‌ای خفتگی می‌شوند که در آن سوخت‌وساز بدن و تحرکشان به شکل حیرت‌انگیزی کم می‌شود. از نظر فیزیولوژیکی این حالت با خواب زمستانی دیگر حیوانات یکسان نیست، اما هر دو حالت سازگاری حیات‌بخشی است که به جانوران امکان زنده ماندن در سرمای کشنده را می‌دهد.

تقلای تمساح بی‌نوا برای زنده ماندن دریاچه یخ‌زده / عکس

بیشتر جانوران خونسرد در سرما کاهش سوخت‌وساز بدن را تجربه می‌کنند برخی نیز چون قورباغه جنگلی تقریبا با توقف سوخت‌وساز مواجه می‌شود و در این حالت حتی بخشی از بدنش یخ می‌زند اما در بهار همه‌چیز به حالت عادی برمی‌گردد.

در «تقلای کروکدیل بی‌نوا برای زنده ماندن در دریاچه یخ‌زده » بیشتر درباره این پدیده عجیب بخوانید.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت زیرکانه تمساح ترسناک در دریاچه یخ‌زده / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..