تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز واریز حقوق حق التدریس معلمان در 1401

آغاز واریز حقوق حق التدریس معلمان در 1401

محید زارعی با اعلام این خبر افزود: این واریزی در استان فارس از صبح امروز پنجشنبه دهم فروردین ماه آغاز و به تدریج تا پایان شب ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: بخشی از مطالبات نیروهای خرید خدمات آموزشی نیز در دستور پرداخت قرار گرفته و این مبالغ نیز به تدریج در حال واریز به حساب افراد می باشد.

زارعی همچنین درباره پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان گفت: به محض دریافت نگارش جدید بلافاصله احکام صادر و‌معوقات به وزارخانه اعلام خواهد شد و زمان واریزی معوقات نیز توسط وزارتخانه اعلام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز واریز حقوق حق التدریس معلمان در 1401»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..