تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(ویدئو) امکانات این جنگنده آمریکایی، باعث وحشت روس‌ها شده است

فانتوم‌های افسانه‌ای نیروی هوایی امریکا در نقش سرکوب پدافند SEAD هر کدام مجهز به ۴ تیر موشک ضد رادار Agm-۴۵ شرایک و دو تیر موشک هوا به هوای Aim-۷M اسپارو و یک غلاف جنگ الکترونیک ALQ-۱۸۴ ECM Pod و یک تانکر سوخت سنتر.

موشک Aim-۷ اسپارو مدل M در تایم بوست انجین به ماکزیمم ۴ ماخ سرعت می‌رسید و توانایی رسیدن به حداکثر برد ۸۵ کیلومتر و انجام مانور با ۲۵G فشار را داشت که برای فانتوم به عنوان یک سلاح هوا به هوا شرایط مناسبی فراهم میکرد. این موشک رقیب R-۲۷ER روس‌ها بود. البته قیمت مدل M کم نبود و در دوران خود ۱۸۱ هزار دلار قیمت داشت.

منبع:خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(ویدئو) امکانات این جنگنده آمریکایی، باعث وحشت روس‌ها شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..