تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو / سانحه رانندگی ترسناک برای یک فوتبالیست در بلژیک

صفیان کیین هافبک ۲۵ ساله تیم فوتبال اود هورلی لوئون بلژیک در ورودی شهر فلماله از استان لیژ در حالی که با سرعت بالا در حال رانندگی بود، با دوربرگردانی برخورد کرد و خودوریش پس از چند متر بلند شدن در هوا به دیوار یک سالن ورزشی واقع در محل حادثه برخورد کرد و پس از تخریب دیوار در سالن ورزشی مدنظر فرود آمد. صفیان کیین از شکستگی‌های متعدد رنج می‌برد، اما از این حادثه جان سالم به در برده است. همچنین در زمان وقوع این حادثه کسی در سالن ورزشی مدنظر حضور نداشته است و به همین دلیل این حادثه تلفات جانی در پی نداشت. برخی از شاهدان عینی سرعت خودروی این فوتبالیست مراکشی را چیزی نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تخمین زده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو / سانحه رانندگی ترسناک برای یک فوتبالیست در بلژیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..