تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای معلمی در آمریکا که با نوار چسب دهان دانش آموزش را بسته بود!

معلمی که با هدف تنبیه دانش آموزان پر حرف در کلاس درس اقدام به بستن دهان آنها با نوار چسب می کرد، پیش از آنکه اخراج شود، استعفاء داد.

به گزارش مدرسه آنلاین به نقل از فاکس نیوز؛ یکی از معلم های ایالت کارولینای شمالی در کشور آمریکا پس از ورود رسانه ها به ماجرای بستن دهان دانش آموزانش با نوار چسب مجبور به استعفا شد.

استعفای معلمی در آمریکا که با نوار چسب دهان دانش آموزش را بسته بود!

به موجب این خبر این معلم چند روز پیش اقدام به بستن دهان یکی از دانش آموزان ۱۱ ساله و پرحرف کلاس با نوار چسب کرده بود، اما این دانش آموز ضمن ارسال تصویری از خود برای مادرش، والدین خود را در جریان این اتفاق قرار می دهد.

این دانش آموز که در مدرسه ای به نام «اسمیت فیلد» تحصیل می کند با ارسال تصویر خود با دهان بسته برای مادرش موجبات پیگیری این مسئله را فراهم می کند.

با انتشار این تصویر در فضای مجازی و رسانه فاکس نیوز موجی از اعتراضات نسبت به این اقدام معلم در ایالت کارولینای شمالی شکل می گیرد و در نهایت معلم مدرسه ناچار استعفاء می کند؛ معلمی که گفته می شود به تازگی و در اگوست ۲۰۲۲ استخدام شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای معلمی در آمریکا که با نوار چسب دهان دانش آموزش را بسته بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..