تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الگو شدن انقلاب اسلامی دلیل اصلی دشمنی با ایران است

 اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان روز جمعه به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین و سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسجد جامع سنندج گفت: برخلاف تلاش دشمنان، انقلاب اسلامی امروز الگویی برای کشور‌های اسلامی و دیگر امت‌های جهان است و این مساله برای دشمنان خوشایند نیست.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی به الگوی موفق در جهان تبدیل شود باعث خیزش و بیداری اسلامی در تمام کشور‌های منطقه می‌شود و برای دشمن سنگین است.

استاندار کردستان یادآور شد: دشمنان از جمله استکبار جهانی، در ۴۵ سال گذشته از هیچ توطئه‌ای دریغ نکرده است و مردم کردستان بخش عمده‌ای از این دشمنی‌ها را به عینه مشاهده کرده اند.

زارعی کوشا به جنگ تحمیلی و کمک ۵۰ کشور به رژیم بعث اشاره داشت و ادامه داد: همه می‌دانیم در هر دوره از حکومت‌های گذشته، بخشی از خاک ایران از کشور جدا شد، همچنانکه در دوران رژیم پهلوی بحرین جدا شد؛ اما در طول جنگ هشت ساله دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد.

وی دلیل این مهم را محوریت اسلام و قرآن و ولایت مطلقه فقیه در ایران دانست و گفت: با این وجود، دشمن از دشمنی خود منصرف نشد و این دشمنی روز به روز بیشتر شد، همچنانکه طی سال‌های اخیر شاهد اعمال تحریم‌های سنگین اقتصادی علیه مردم و نظام بودیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم این فشار‌ها را تحمل کردند، تاکید کرد: اگر این فشار‌های اقتصادی علیه هر کشور دیگری اعمال می‌شد، قطعا دوام نمی‌آورد، اما ایمان به خدا و همراهی مردم با نظام، مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمن شد.

زارعی‌کوشا از مدیران و دولتمردان خواست قدر پشتوانه مردمی نظام را بدانند و یادآور شد: ما مدیران و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم گام برداریم و هر مسئولی کم کاری کند و مشغول اختلافات سیاسی و مباحث مضر برای مردم شود، به تکلیف خود عمل نکرده است و دچار عقوبت خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران باید بدانند مردم ایران طی دوران انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی کشیده‌اند، اما مردم کردستان به صورت مضاعف فشار و سختی را تحمل کردند، چون دشمن همیشه به این استان نگاه طمع‌ورزی داشته است، پس چنین مردمی شایسته بهترین خدمات هستند.

استاندار کردستان اختلافات مذهبی، قومی و زبانی را طبیعی دانست و اضافه کرد: دشمن از این اختلافات به عنوان فرصت برای ایجاد فتنه استفاده می‌کند، اما باید آن را فرصتی برای تقویت همبستگی دانست.

زارعی کوشا در ادامه به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۲ فروردین، روزی است که با تدبیر حکیمانه امام راحل، نظام اسلامی با رای مستقیم مردم مستقر شد، در حالیکه به واسطه محبوبیت امام، نیازی به این همه پرسی نبود و مردم ایشان را به عنوان رهبری بزرگ و بی‌نظیر می‌شناختند، اما امام راحل، برای رای مردم احترام قائل و آینده‌نگر بود.

وی با بیان اینکه نظامی بر اساس جمهوریت و اسلامیت، تئوری و دکترین حکومت داری جدیدی به دنیا معرفی کرد، افزود: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است، دشمنی دشمنان و ابرقدرت‌ها با آن و مردم شکل گرفت و روز به روز بیشتر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الگو شدن انقلاب اسلامی دلیل اصلی دشمنی با ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..