تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه نهضت مقاومت اسلامی حسینیون در واکنش به افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان در فلسطین اشغالی

به گزارش خبرآنلاین متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ  وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا. اسراء-۵

 افتتاح سفارت آذربایجان در فلسطین اشغالی ثمره شجره ملعونه ای است که ۲۶ سال پیش نتانیاهو در اولین دیدار رسمی خود با حیدر علیف در باکو آن را کاشته بود و ما امروز شاهد نتایج ویران کننده و نحس آن در منطقه و آذربایجان هستیم.

مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان افتتاح سفارت کشور مسلمان با اکثریت پیروان مکتب اهلبیت آذربایجان را در فلسطین اشغالی به شدت محکوم میکند و اعلام میدارد که حکومت دیکتاتورک علی‌اف و رژیم صهیونیستی سیلی سختی را از امت اسلامی خواهند خورد.

مطمئن باشید اسرائیل جعلی از بین خواهد رفت و هدف صهیونیست‌ها از حضور در قفقاز و اشغال آذربایجان این است که قبل از نابودی کامل در فلسطین اشغالی آذربایجان را به آتش کشیده و شیعیان آذربایجان را قربانی اهداف شوم خود بکنند و آنها را به عنوان سپر بلای ارتش شیطانی صهیونیسم جهانی در مقابل جمهوری اسلامی و محور مقاومت قرار بدهند.

مردم مسلمان آذربایجان باید با اتکا به ایات قران کریم دشمنی با آل یهود را وظیفه شرعی و واجب خود بدانند و به هیچ وجه به حضور صهیونیست‌ها و ناتو در آذربایجان اجازه نداده و خوشبین نباشند.

مردم مسلمان آذربایجان بدانند که حضور صهیونیسم جهانی و عوامل تخریبگر آنها در آذربایجان برخلاف تبلیغات رژیم علی‌اف موجب تضمین امنیت کشور نخواهد شد و جز آتش دشمنی و ناامنی و عذاب الهی چیزی دیگری را عاید آذربایجان و مردم آن نخواهد کرد.

وظیفه مردم مسلمان آذربایجان براساس دستورات الهی مبارزه با طاغوت و تلاش برای تغییر سرنوشت خود و آذربایجان به سمت خوشبختی و سعادت است. خداوند وعده نصرت را به مردمی داده است که خواهان تغییر سرنوشت خود باشند و در این راستا حرکت بکنند و الا خداوند هیچ تغییری در سرنوشت ملتها بدون اراده آنها ایجاد نخواهد کرد.

311311
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه نهضت مقاومت اسلامی حسینیون در واکنش به افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان در فلسطین اشغالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..