تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران امروز و فردا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه ای تهران آمده است: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) در استان های تهران و البرز، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی شده است که احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به ویژه گردنه ها کولاک برف وجود دارد.

شرکت آب منطقه ای تهران در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه ها وجود دارد و بنابراین از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اقامت در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می شود به ویژه امروز و فردا به هشدارها و توصیه های ایمنی توجه کنند و مراقبت های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.

براساس این اطلاعیه، شرکت آب منطقه ای تهران در ایام نوروز در کنار سایر ارگان های مرتبط برای مهار ‏سیلاب های احتمالی در حالت آماده باش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران امروز و فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..