تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیبالا منتظر تصمیم مورینیو برای ماندن

پائولو دیبالا بازیکن ۲۹ ساله با زدن ۱۳ گل و ۸ پاس گل در ۲۹ بازی تحت هدایت مورینیو در این فصل خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین هواداران رم معرفی کرده است. سرمربی آ اس رم، تابستان گذشته درخواست جذب پائولو دیبالا را داشت و در کمتر از یک سال ستاره آرژانتینی کلاس خود را در باشگاه ایتالیایی نشان داد.

انتظار می رفت مهاجم آرژانتینی پس از  پایان کار در یووه با اینتر قرارداد ببندد اما بازگشت لوکاکو  به این معنی بود که آنها قادر به خرید او نیستند. مورینیو، دیبالا را متقاعد کرد که از شانسش استفاده کند و دستمزدش را کاهش دهد. این بازیکن آرژانتینی پس از جدایی از یوونتوس به دلیل پایان قراردادش، به صورت آزاد به جمع رمی‌ها پیوست. دیبالا قراردادی سه ساله با رم امضا کرده است.

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که پائولو دیبالا تنها در صورتی در رم خواهد ماند که ژوزه مورینیو فصل آینده در این باشگاه حضور داشته باشد. بند آزادسازی دیبالا تنها ۱۲ میلیون یورو است، رقم پایینی که می تواند بزرگترین باشگاه‌های اروپا را وسوسه کند تا او را به خدمت بگیرند. 

رم می توانند از طریق دو مسیر جداگانه جواز حضور در لیگ قهرمانان را برای فصل بعد کسب کنند. آنها در حال حاضر تنها ۵ امتیاز با اینتر رده سومی فاصله دارند و در لیگ اروپا نیز باید در یک چهارم نهایی به دیدار رئال سوسیداد برود. 

دیبالا و مورینیو رابطه خوبی با هم داشتند و بارها این موضوع را رسانه ای کردند. مورینیو درباره این بازیکن گفت: ما ارتباطات خوبی داریم و می‌توانیم با هم صحبت کنیم و متوجه می شویم که طرف مقابل چه فکر می کند.  

مورینیو با رم تا سال ۲۰۲۴

همانطور که توسط کوریره دلواسپورت در ایتالیا گزارش شده، سرمربی پرتغالی قصد دارد قرارداد خود با رم را که در ژوئن ۲۰۲۴ منقضی می‌شود به پایان ببرد و دوست ندارد زودتر از موعد مقرر از این تیم جدا شود. پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس در فصل گذشته که اولین عنوان قهرمانی باشگاه رم از سال ۲۰۰۸ بود، مورینیو خوشحال است که در این تیم ایتالیایی بماند. 

رم در دیدار بعدی خود باید در خانه به دیدار سامپدوریا برود و در ادامه نیز در زمین تورینو بازی خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیبالا منتظر تصمیم مورینیو برای ماندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..