تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشفی عجیب در یک حمام که ۱۰میلیون بازدید خورد! + عکس

هانا اتو، زنی ۳۲ ساله در حین بازسازی خانه خود، وقتی دیوار حمام را تخریب می‌کرد، یک دوش نو و استفاده‌ نشده را در پشت دیوار پیدا کرد و از کشف آن شوکه شد.

او گفت که این خانه را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرده و از آن زمان تاکنون مشغول بازسازی خانه بوده است. او ویدئویی را در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در حین تخریب دیوار حمام (به منظور ترمیم و بازسازی)، با یک کشف عجیب مواجه شد.

بیشتربخوانید

اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و، چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»

دوش در پشت دیوار خراب

به گفته او، صاحبان قبلی مستقیماً روی پانل‌های چوبی، کاشی‌کاری کرده بودند که به علت رطوبت ناشی از نشتی نیاز به بازسازی داشت. زمانی که او شروع به کندن صفحات چوبی کرد، دوش دومی را پیدا کرد که در پشت کاشی‌ها مخفی شده بود.

هانا اتو از زمان خرید خانه خود، مشغول بازسازی خانه بوده و از همان زمان محتوای مربوط به آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد و طرفداران زیادی هم دارد.

ویدئوی کشف غیرمعمول او در حمام تنها در تیک‌تاک بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشته است.

منبع: خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشفی عجیب در یک حمام که ۱۰میلیون بازدید خورد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..