تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Screen Translate 3.7.2 – برنامه «مترجم متن صفحه نمایش موبایل» اندروید

Screen Translate v3.7.2 – اپلیکیشن مترجم متن صفحه نمایش برای موبایل های اندرویدی!
ترجمه آسان متن موجود در بازیها و برنامه های اندروید
نسخه اشتراکی به ارزش 35.99 دلار

گسترش اسمارت فون ها در بین مردمان سراسر جهان ارتباطات را بسیار آسان تر کرده است. به نوعی می توانیم بگوییم که امروزه مهم نیست چه ملیتی دارید و یا با چه زبانی صحبت می کنید، زیرا به کمک گوشی های هوشمند خواهید توانست تا به راحتی هر چه تمام تر با کاربران هدف در کشور های مختلف ارتباط برقرار کنید. روش های گوناگونی برای ترجمه متن ها وجود دارد، که کمک می کنند برقراری ارتباط با دیگران آسان تر شود! Screen Translate عنوان یک اپلیکیشن ترجمه متن های نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش موبایل اندروید می باشد که توسط LiChunWei توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم؛ امروزه اپ ها و یا حتی وب سایت های بزرگ مختلفی برای کمک به برقراری ارتباط معرفی شده اند و تمامی آن ها به ما اجازه می دهند که متن ها را ترجمه کنیم و بتوانیم یک برقراری ارتباط ساده و عمیق را تجربه کنیم. اما نکته ای که باید به آن توجه نمود؛ عدم دسترسی به متن ها در برخی از موارد است ؛ به عنوان مثال در هنگام انجام یک بازی اندرویدی و یا هنگام مشاهده یک عکس نمی توان متن موجود در آن را کپی کرد؛ از این رو نیاز به ابزار قدرتمندی است تا بتوانیم بدون نیاز به هیچ گونه کپی برداری، متن ها تشخیص داده شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه آن ها به ما نمایش داده شود. برنامه Screen Translate اندروید یک گزینه مناسب برای رفع نیاز ها در چنین شرایطی است. این نرم افزار اندروید به کاربران اندرویدی کمک می کند تا در هر زمانی، بتوانند متن هایی که در نمایشگر گوشی شان، نمایش داده می شود را ترجمه کرده و به صورت آنی به یک ترجمه دقیق دریافت کنند. مهم نیست که در حال انجام چه نوع فعالیتی هستید؛ زیرا این استارت اپ بدون هیچ گونه محدودیتی متن ها را به آسانی تشخیص می دهد و بهترین ترجمه را برای شما به نمایش می گذارد. در حال حاضر، و در این لحظه؛ که در حال ارائه شرح قابلیت های این استارت اپ هستیم؛ بیش از 100 زبان گوناگون در سراسر جهان تحت پشتیبانی آن می باشد؛ که استفاده از آن را بسیار لذت بخش تر می کند. دیگر ویژگی که بدون شک کاربران را به وجد می آورد؛ حالت ترجمه آفلاین است. در این رو برای رفع نیاز های خود به ترجمه متن های نمایش داده شده، نیازی به دسترسی به اینترنت نیست و در هر شرایطی می توانید، جملات و یا کلمات مورد علاقه تان را ترجمه نمایید. اگر قصد استفاده از متن های ترجمه نمایش داده شده را دارید؛ هیچ گونه جای نگرانی نیست، زیرا توسعه دهنده این امکان را فراهم ساخته است که نتایج خروجی حاصل از ترجمه ها را به سادگی کپی و در قسمت های دیگر از آن ها استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Screen Translate اندروید:

ترجمه سریع و آسان متن های نمایش داده شده بر روی نمایشگر گوشی های اندرویدی ترجمه هر نوع متنی نظیر متن های نمایش داده شده در فیلم ها، بازی ها و یا حتی عکس ها هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمند برای تشخیص متن ها با دقتی بسیار بالا پشتیبانی از 100 زبان مختلف در سراسر جهان نمایش متن های ترجمه شده در کوتاه ترین زمان ممکن تنظیمات متنوع برای دریافت خروجی دلخواه امکان استفاده از حالت ترجمه آفلاین در زمان دسترسی نداشتن به اینترنت کپی متن های خروجی حاصل از ترجمه و استفاده از آن ها در دیگر برنامه ها

اپلیکیشن Screen Translate با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون در زمینه ترجمه آسان متن ها و کمک به برقراری ارتباط راحت تر با انسان ها در سراسر جهان توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 35.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.0 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Screen Translate

تغییرات نسخه 3.7.2 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Screen Translate 3.7.2 – برنامه «مترجم متن صفحه نمایش موبایل» اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..