تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این گوشی‌های نوکیا اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد

اندروید ۱۴ در تاریخ هشتم فوریه ۲۰۲۳ (۱۹ بهمن ۱۴۰۱) با نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان برای گوشی‌های واجد شرایط پیکسل گوگل دردسترس قرار گرفت و از این جهت کم‌کم به تصویری واقعی‌تر از آنچه گوگل با عرضه امسال به میدان می‌آورد، دست پیدا می‌کنیم.

اندروید 14 سیستم‌عاملی خواهد بود که بهترین گوشی‌های اندرویدی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به‌محض عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار در اواخر تابستان از آن بهره‌مند می‌شوند. با اینکه بعید به‌نظر می‌رسد که با بازطراحی بزرگی مانند اندروید ۱۲ همراه باشد؛ اما احتمالاً انبوهی از بهبودهای کیفی مانند عمر باتری بهتر، دسترسی‌پذیری بهبودیافته و... را به ارمغان خواهد آورد.

توجه داشته باشید که اندروید ۱۴ هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده است؛ به‌همین دلیل تنها گوشی‌هایی را فهرست کرده‌ایم که پیش‌بینی می‌شود پس از انتشار این سیستم‌عامل را دریافت کنند. این اطلاعات براساس وعده‌های رسمی نوکیا و همچنین تا حدودی براساس عملکرد تاریخی آن‌ها در مورد نحوه‌ی ارتقای دستگاه‌ها است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این گوشی‌های نوکیا اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..