تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیمبال Insta360 Flow با امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد

شرکت مشهور اینستا ۳۶۰ به‌تازگی از محصول جدید خود با نام Insta360 Flow رونمایی کرده است که یک گیمبال سه‌محوره با سیستم رهگیری سوژه مبتنی بر هوش مصنوعی محسوب می‌شود و گزینه مناسبی برای تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

گیمبال Insta360 Flow چه امکاناتی دارد؟

اینستا ۳۶۰ فلو یک تثبیت‌کننده تصویر برای تولید محتوا با گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که همراه با یک دسته سلفی و سه‌پایه همراه عرضه خواهد شد. این محصول به سیستم لرزشگیر مکانیکی برای جلوگیری از لرزش هنگام فیلمبرداری با موبایل مجهز شده است و به لطف فناوری Deep Track 3.0 امکان رهگیری سوژه به صورت همزمان و تنظیم کادر متناسب با آن را فراهم می‌سازد.

دارندگان گیمبال Insta360 Flow می‌توانند با استفاده از دستورات حرکتی، امور مختلف را به انجام برسانند و نیازی به لمس فیزیکی نمایشگر گوشی خود نخواهند داشت. این محصول به صورت تاشو جهت قرارگیری راحت‌تر در کیف طراحی شده است و با استفاده از مکانیسم مغناطیسی در کوتاه‌ترین زمان به پشت موبایل، متصل می‌شود. کلیدهای تعبیه شده روی بدنه گیمبال نیز امکان دسترسی سریع به حالت‌های مختلف فیلمبرداری را در دسترس قرار می‌دهند.

گیمبال Insta360 Flow

در حالت خودکار که مختص به گیمبال جدید اینستا ۳۶۰ است؛ تنظیمات براساس حرکت‌های کاربر اعمال می‌شود تا کمترین میزان لرزش حین فیلمبرداری مشاهده گردد. شرکت سازنده ادعا دارد که حالت مذکور، بهترین گزینه برای افراد تازه‌کار جهت ضبط ویدئوهای نیمه‌حرفه‌ای است. حالت‌های دیگر مثل FPV برای کاربران باتجربه‌تر در نظر گرفته شده است و می‌تواند جلوه‌های گوناگونی مثل حرکت پهپادی را شبیه‌سازی نماید.

خریداران گیمبال Insta360 Flow می‌توانند از ابزارهای ضبط و ویرایش ویدئوی مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت نیز بهره‌مند شوند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که طبق وعده سازنده، در دمای اتاق می‌تواند تا سقف ۱۲ ساعت شارژدهی را در شرایط کاملاً متعادل به ارمغان آورد. برای شارژ آن هم می‌توان از درگاه USB-C قرار گرفته روی بدنه استفاده نمود که امکان شارژ باتری با توان ۱۰ وات را دارد و جهت تکمیل شارژ به ۲ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

گیمبال Insta360 Flow

محصول جدید اینستا ۳۶۰ از اتصال بلوتوث نسخه ۵.۰ استفاده می‌کند و می‌توان آن را به راحتی به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS متصل نمود. همچنین قابلیت شارژ معکوس هم برای آن در نظر گرفته شده است و می‌توان از این دستگاه به عنوان پاوربانک هم در شرایط ضروری، استفاده کرد. علاقه‌مندان می‌توانند گیمبال مذکور را با قیمت ۱۶۰ دلار در رنگ‌های سفید و خاکستری تهیه کنند؛ اما هزینه کیت حرفه‌ای با لوازم جانبی بیشتر، ۲۱۰ دلار اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیمبال Insta360 Flow با امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..