تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس

پایان لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس

سازمان لیگ دقایقی پیش برنامه چهار هفته پایانی خود را در حالی اعلام کرد که سه هفته پایانی به فاصله ۱۳ روز برگزار خواهد شد تا لیگ برتر با فشار حداکثری به تیمها خاتمه یابد.

نکته جالب این است که آخرین هفته لیگ برتر برای روز بیست و هشتم اردیبهشت برنامه‌ریزی شده تا لیگ برتر در این روز به پایان برسد. این در حالی است که بعد از این هفته، احتمالا جام حذفی نیز به پایان خواهد رسید تا فوتبال ملی ایران به استقبال فیفادی خرداد برود.

آخرین هفته لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که از بین سه تیم مدعی، استقلال تنها تیمی است که میزبان خواهد بود و شانس این را دارد تا در مقابل خیل عظیم هوادارانش جشن قهرمانی را برگزار کند. البته استقلال دشوارترین بازی ممکن را هم برگزار خواهد کرد چرا که باید رودرروی تیم فوتبال تراکتور قرار بگیرد.

پرسپولیس و سپاهان به ترتیب در قائمشهر با نساجی و در کرمان با مس دیدار می‌کنند. نکته مهم برای قرمز و زردپوشان این است که مس و نساجی در بین تیمهای با شانس سقوط قرار ندارند و از این جهت شاید این بازی برایشان چندان اهمیتی از نظر جدولی نداشته باشد.

همچنین هفته آخر لیگ برتر در ساعت ۱۸ به صورت همزمان برگزار خواهد شد تا هواداران فوتبال اوج هیجان را تجربه کنند. البته این به شرطی است که پیش از هفته پایانی، قهرمان و تیمهای سقوط کننده مشخص نشود.

نکته جالب اینکه ۲۸ اردیبخشت، سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس در لیگ هفتم با پیروزی مقابل سپاهان نیز محسوب می‌شود و حالا طلایی‌پوشان فرصت گرفتن انتقام از پرسپولیس را خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..