تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار سخت استقلال مقابل این پرسپولیسی

کار سخت استقلال مقابل این پرسپولیسی

شاگردان مهدی تارتار بعد از برد روحیه بخش مقابل سپاهان نوین در بازی دوستانه، حالا تمرینات منظم خود را برای بازی حساس مقابل استقلال ادامه می‌دهند.

ذوب‌آهن این فصل توانست پرسپولیس و سپاهان را در ورزشگاه فولادشهر متوقف کند اما حالا تارتار تیمش را برای توقف استقلال آماده می‌کند و امیدوار است با گرفتن امتیاز از این بازی، جایگاه تک رقمی خود را حفظ کند.

فصل گذشته نیز تیم ذوب‌آهن نمایش خوبی در ورزشگاه آزادی داشت اما بدشانسی آنها باعث شد تا تیم مجیدی با یک گل، حریف را شکست دهد و با این پیروزی به استقبال جشن قهرمانی برود.

حالا در صورتی که ذوب آهن حریف را متوقف کند، فرصتی ویژه به سپاهان خواهد داد تا حاشیه امنیت خود با هر دو مدعی را به بیشتر از یک بازی برساند و فرصت قهرمانی در هفته بیست و نهم را داشته باشد.

از سوی دیگر با نتیجه تساوی یا باخت استقلال، پرسپولیس هم می‌تواند به جایگاه دوم جدول برسد و استقلال را پشت سر بگذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار سخت استقلال مقابل این پرسپولیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..