تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی پرسپولیسی: انتقاد از قلعه نویی کار درستی نیست

مربی پرسپولیسی: انتقاد از قلعه نویی کار درستی نیست

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به وقفه تعطیلات نوروز سعی کردیم برنامه کوتاه مدت داشته باشیم. ۸روز وقت داشتیم. تمرینات و بازی دوستانه خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم فردا شرایط بدنی بچه‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانند بازی قوی ارائه بدهند.

وی افزود: رقیب ما یکی از بهترین تیم‌های ایران است. با تغییراتی که داشتند انگیزه جدیدی دارند. یکی از دشوارترین بازی‌های فصل ما خواهد بود. انیدوارم بچه‌های ما بازی قوی و آبرومندانه انجام بدهند و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

حسینی در خصوص وضعیت تیم پیکان و سامان فلاح، گفت: بعد از تعطیلات سعی کردیم تمرینات خوب و فشرده‌ای داشته باشیم. برای سامان متاسفانه اتفاق خیلی بدی افتاد. از جهتی خیلی هم شانس آورد که بدتر از این نشد. اتفاقی که افتاد خیلی سنگین و تصادف خیلی بدی بود. خداراشکر جراحت به گونه‌ای نیست که بیشتر از این آسیب ببیند. فکر می‌کنم طی سه چهار هفته آینده برگردد.

سرمربی پیکان در خصوص وضعیت تیم ملی با حضور امیر قلعه‌نویی و انتقاداتی که مطرح شده، عنوان کرد: من به عنوان یک مربی حرفه‌ای حق ندارم در مورد تیم دیگری حرف بزنم. خود آن تیم مربی دارد و او باید صحبت کند. به تیم نزدیک است و از جزئیات خبر دارد. ما مربی هستیم و باید این نکته را لحاظ کنیم. مروم و کارشناسان حق دارند در مورد تیم ملی صحبت کنند اما چون ما مربی هستیم و شرایط را درک می‌کنیم بهتر است صحبتی نکنیم.

وی افزود: اما باید بدانیم با تغییراتی که اتفاق افتاده باید وقت بدهیم. بلافاصله بعد از ۲بازی اگر بخواهیم نقد کنیم و سریع بخواهیم نتیجه گیری کنیم که این کار اشتباه یا درست است، کار درستی نیست. با توجه به مربی با تجربه‌ای که تیم ملی دارد و سال‌ها در سطح بالا کار می‌کند، باید اجازه بدهیم برنامه‌ها را تا جام ملت‌های آسیا جلو ببرند. قلعه نویی هم آدم با تجربه‌ای است. سریع سعی نکنیم با نقدهای‌مان تیم را وارد حاشیه کنیم. اجازه بدیهم کارشان را انجام بدهند تا اتفاقات بهتری برای فوتبال ملی ما بیفتد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی پرسپولیسی: انتقاد از قلعه نویی کار درستی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..