تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای قلعه‌نویی نگذار عصبانی‌ات کنند

مهدی مناجاتی بازیکن، سرمربی و مدیر اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

مصاف دوستانه تیم ایران مقابل کنیا را چطور ارزیابی کردید؟

به طور کلی بازی مقابل تیم‌های آفریقایی سخت است. این تیم‌ها اکثراً بازیکنان خوب و قلدری دارند که شاید خیلی از آنها نام و نشانی نداشته باشند ولی در حد بازیکنان سطح بالا فوتبال بازی می‌کنند.

به نظرتان ایران لایق پیروزی بود؟

نیمه اول، بازی جذابی را از هیچ یک از دو تیم ندیدیم اما در نیمه دوم ایران برای پیروزی به میدان آمد که همین امر هم باعث شد گل بخوریم. ولی بچه‌ها تلاش کردند و با تعویض‌هایی که صورت گرفت به خواسته مان رسیدیم. به نظرم تیم ملی واقعی ایران همان تیم نیمه دوم بود.

اوضاع کلی تیم ملی با حضور امیر قلعه نویی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید به امیر زمان بدهیم. او یک مربی با تجربه است. کارش را بلد است. باید وضعیت بچه‌های تیم ملی، خود و همکارانش و کل فوتبال را بررسی کند و به همین خاطر جمع و جور کردن اینها زمان می‌برد. اگر اشتباه نکنم امیر چند روز قبل از اردوی تیم ملی انتخاب شد و به همین خاطر چون از سوی دیگر درگیر کار باشگاهی (با تیم گل گهر سیرجان) است زمان لازم دارد تا تیم ملی را کامل در اختیار بگیرد.

خیلی‌ها معتقدند انتخاب قلعه‌نویی یک انتخاب اشتباه و رو به عقب بوده است! اینکه گفته می‌شود ۱۰ سال است که در هیچ تورنمنتی جامی‌دریافت نکرده. به نظر شما این‌ها تا چه اندازه درست یا منطقی به نظر می‌رسد؟

الان یک بچه ده ساله هم اینقدر از طریق تلویزیون و رادیو فوتبال می‌بیند و می‌شنود که سطح آگاهی همان بچه به اندازه یک پروفسور فوتبال بالا است اما تا کنار زمین نباشید خیلی از فوت و فن‌های کار را یاد نمی‌گیرید. خیلی‌ها می‌توانند امروز درباره فوتبال حرف بزنند که اتفاقاً تقریباً اکثر آنها هم درست است اما یک نفر مثل امیر قلعه نویی چرا با بقیه فرق دارد؟ برای این که سالیان سال فوتبال بازی کرده و سالیان سال مربی بوده. او در هر زمینه‌ای تجربه بالایی دارد. پس باید به او اعتماد کرد. می‌توانیم روی امیر قلعه نویی حساب کنیم.

ولی همچنان به سرمربی تیم ملی حمله می‌شود و در تازه ترین صحبت‌هایش در مواجهه با هم این حملات گفت "اگر کسی می‌تواند تیم ایران قهرمان آسیا کند من دستیارانم همین لحظه اردوی تیم ملی را ترک می‌کنیم". در این شرایط چه صحبتی با امیر قلعه نویی دارید؟

امیر یک فرد باتجربه است. آدمی‌نیست که تازه آمده باشد. اگر ما بخواهیم یک تازه کار را در رأس تیم ملی بگذاریم تا بخواهد تجربه کسب کند باز هم زمان از دست میدهیم. به نظرم انتخاب قلعه‌نویی یک انتخاب درست بود.

چه جمله ای می‌خواهید به سرمربی تیم ملی مان بگویید؟

او نباید عصبانی شود. عصبانیت اولین عامل برای دور شدن قلعه‌نویی از برنامه‌هایش خواهد بود. چون آدم عصبانی درست تصمیم نمی‌گیرد و ممکن است به علت عصبانیت اشتباه کند. از دور و بری‌های امیر، اصحاب رسانه و آنهایی که با او در ارتباط هستند خواهش می‌کنم کمی‌صبر داشته باشند و به امیر زمان بدهند. بگذارید کارش را بکند. او مربی خوبی است و در مواقع حساس هم خوب تصمیم می‌گیرد. من خودم با او کار کردم. البته او هم اگر تمرکز نداشته باشد دچار مشکل می‌شود. او هم انسان است و ممکن است دچار اشتباه شود.

به نظر شما این امیدواری وجود دارد که با این تیم ملی و سرمربی جدید قهرمانی آسیا شویم؟

ما هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم با هزار امید و آرزو چشم‌مان را باز میکنیم چه برسد به تیم فوتبالی که اینقدر دوستش داریم. ما همه به این بچه‌های خوب، بازیکنان قدرتمند و با تجربه اروپا دیده امیدواریم و از طرف دیگر به امیر قلعه‌نویی هم اعتماد داریم و امیدواریم این بار تیم ایران به جایگاه اصلی اش برگردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای قلعه‌نویی نگذار عصبانی‌ات کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..