تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر درباره پرداخت بدهی استقلال

در شرایطی که از حدود دو ماه پیش فیفا اعلام کرد باشگاه استقلال باید بدهی باقی مانده از قرارداد آندره آ استراماچونی بعلاوه جریمه دیرکرد پرداخت نشدن آن را به حساب این مربی واریز کند در این حد فاصل هنوز هیچ اقدام مثبتی در این جهت انجام نشده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در این باره اظهار داشت: «دیروز تا دیر وقت در جلسه با مسئولان سازمان خصوصی سازی بودیم. پیش از آن هم مدیرعامل باشگاه با مدیرعامل همراه اول جلسه داشت. واقعاً در روزهای شروع سال جدید که تقریباً اغلب مردم در حال سپری کردن مراسم ایام سال نو هستند ما همگی در تلاشیم تا بتوانیم پیش از فرارسیدن موعد مقرر از سوی فیفا مشکل استقلال را حل کنیم».

این فرد آگاه که نمی‌خواست نامی‌از خودش در این گفت‌وگو عنوان شود گفت: «متاسفانه فتح‌الله‌زاده واقعاً در این روزها تنهاست و کسی به آن شکل که باید و شاید دستش را نمی‌گیرد. امیدوارم ظرف ۲۴ ساعت باقی مانده اتفاقات مثبتی رخ دهد. گرچه شنیده‌ام اقداماتی در این باره صورت گرفته است».

پیش از این گفته می‌شد از سوی دولت با مدیران شرکت همراه اول رایزنی‌های صورت گرفته تا در زمینه اسپانسری باشگاه استقلال و پرداخت زودتر از موعد بخش اصلی بدهی‌اش بابت حق حمایت مالی در فصل آینده لیگ برتر از این طریق به استقلال کمک شود.

این فرد آگاه در جمع مدیران باشگاه استقلال در این باره که آیا تا این مدت کمک یا مبلغی به باشگاه ارائه شده یا نه توضیح داد: «خیر! وضعیت حساب بانکی باشگاه استقلال در تاریخ هشتم فروردین ۱۴۰۲ هیچ تفاوتی با دی ماه سال گذشته ندارد و ما همچنان بابت عدم تامین بودجه لازم برای پرداخت بدهی استراماچونی تحت فشار و نگرانی زیادی هستیم».

وی ادامه داد: «ما هم نگران تیم استقلال هستیم، هم نگران هواداران و هم نگران عواقب ناشی از عدم پرداخت به موقع بدهی استراماچونی. البته باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم ظرف ۲۴ساعت پیش‌رو و تا قبل از پایان مهلت این مسئله به شکل مطلوبی ختم به خیر شود. گرچه تا دیشب هنوز خبری از کمک قطعی همراه اول نبود اما ما هنوز ناامید نیستیم».

خاطرنشان می‌شود بدهی باشگاه استقلال به علاوه جریمه دیرکرد عدم پرداخت به موقع حقوق این مربی از سوی فیفا استقلال را ملزم به پرداخت مبلغی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو کرده است. رقمی که تامین و پرداخت آن برای مدیران فعلی باشگاه استقلال کار دشواری به نظر می‌رسد.

یادآور می‌شود؛ این بدهی مربوط به دوران مدیرعاملی امیرحسین فتحی در لیگ برتر نوزدهم است که به دلیل عدم واریز به موقع استراماچونی، وی کشورمان را ترک کرد و از آن تاریخ به بعد (پاییز همان سال) باشگاه استقلال درگیر پرونده سرمربی ایتالیایی‌اش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر درباره پرداخت بدهی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..