تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد موزه اشیا تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد نیازمند تامین اعتبار

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : ۱۷ هزار اشیا تاریخی قلعه فلک الافلاک نگهداری می‌شوند و ایجاد موزه نیازمند تامین اعتبار لازم است

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد موزه اشیا تاریخی لرستان نیاز است اظهار داشت : در سال ۱۴۰۲ بدنبال تامین اعتبار این موزه هستیم و علی رغم اینکه تابحال این مهم محقق نشده اما قطعاً امسال نتایج خوبی را حوزه تامین اعتبار موزه کسب خواهیم کرد .

وی همچنین با اشاره به چشمه ها وحوضچه های قلعه فلک الافلاک اظهار داشت : کانالهای آب و حوضچه های محوطه قلعه در ۴ ماه گذشته در حال بازسازی و سامان دهی هستند که به محض پایان مراحل بازسازی همه ظرفیت حوض های موجود فعال خواهند شد .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد موزه اشیا تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد نیازمند تامین اعتبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..