تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر کوهنوردی نوروزی برای جوان اراکی / سرنوشت عجیبی برایش رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از جمعیت هلال احمر، علیرضا شهرجردی اظهار کرد: ساعت ۱۵ روز گذشته، هشتم فروردین ماه، طی تماس تلفنی نیروی انتظامی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر گیر افتادن کوهنورد ۳۰ ساله در ارتفاعات راستوند شهرستان شازند گزارش داده شد.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش باران و مه غلیظ در منطقه مذکور پس از هماهنگی های انجام شده بلافاصله تیم ۶ نفره امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان شازند در کمترین زمان ممکن با تجهیزات تخصصی مورد نیاز به منطقه اعزام شدند.

شهرجردی بیان کرد: پس از جستجو و مشخص شدن موقعیت جغرافیایی کوهنورد گرفتار در ارتفاعات ۲۵۰۰ متری راستوند، فرد مورد نظر که به دلیل مه از مسیر اصلی خارج شده بود، با تثبیت کارگاه امداد و نجات و با تلاش نجاتگران بالاکشی و سپس با سلامت کامل به پایین کوه انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این عملیات نفس گیر حدودا ۴ ساعت به طول انجامید و نجاتگران توانستند با بکارگیری تخصص و تجهیزات لازم در حداقل زمان به فرد گرفتار دست یافته و وی را به سلامت نجات دهند.

شهرجردی ضمن قدردانی از عوامل امدادی این عملیات گفت: از مردم خواستاریم صعود به کوه و طبیعت گردی را به زمان بهتری با شرایط مساعد جوی موکول کرده و از صعود انفرادی و بدون تجهیزات مورد نیاز جدا خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر کوهنوردی نوروزی برای جوان اراکی / سرنوشت عجیبی برایش رقم خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..