تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار سعید روستایی به بریتانیا رفت

گاردین با اشاره به اکران فیلم «متری شیش و نیم» در بریتانیا درباره این فیلم نوشت: اگر مایکل مان فیلمی در ایران بسازد همان طور خواهد بود که «متری شیش و نیم»؛ یک درام هیجان‌انگیز خشن که در آن یک مأمور پلیس مردد از نظر اخلاقی، با یک قاچاقچی ناامید روبه‌رو می‌شود. فیلم با یک سکانس تعقیب و گریز طوفانی شروع می‌شود که در آن یک افسر پلیس در تعقیب یک فروشنده مواد مخدر با کیسه‌ای هرویین در دست است. سکانس با پایانی تکان‌دهنده و بد برای فروشنده به اوج می‌رسد و لحن وحشتناکی به بقیه فیلم می‌بخشد.

پیتر بردشاو منتقد گاردین در ادامه می‌نویسد: کارگردان این فیلم سعید روستایی است که سال پیش فیلم «برادران لیلا» را در جشنواره کن داشت. این فیلم در واقع پیش از آن فیلم ساخته شده است. پیمان معادی (بازیگر فیلم «جدایی» اصغر فرهادی) افسر پلیسی به نام صمد است که در جنگ با مواد مخدر شکست می‌خورد. تبهکاران پسر زیردست او را کشته‌اند و تیم او تلاش متعصبانه‌ای دارد تا بتواند فروشندگان مواد مخدر را سرکوب کند. نوید محمدزاده در نقش ناصر سلطان مواد مخدر بازی کرده است که از هم‌اکنون احساس می‌کند سلطه‌اش در حال فروپاشی است.

امتیاز ۴ ستاره از ۵ ستاره امتیازی است که پیتر بردشاو به فیلم داده است.

این فیلم تابستان ۱۴۰۰ در فرانسه و تابستان ۱۴۰۱ در اسپانیا اکران شده بود.

«متری شیش و نیم» با عنوان «قانون تهران» از ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) در سینماها و پلتفرم‌های دیجیتال بریتانیا در دسترس است.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار سعید روستایی به بریتانیا رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..