تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی استقلال نگران این اتفاق بد

سرمربی استقلال نگران این اتفاق بد

دادستان کل کشور برای حل مشکل استقلال به دادستان کل استان تهران نامه داده است. معاون رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان هم برای حل مشکل استقلال دستوراتی را صادر کرده اند اما فعلا همراه اول زیر بار نرفته است و پولی به حساب باشگاه استقلال واریز نشده است و این در حالی است که مهلت استقلال برای رفع این مشکل تا ۱۰ فروردین است.

اما در حالی که همه نگران این موضوع هستند، ساپینتو نگران وضعیت مالی بازیکنان است. آنها با وجود عملکرد خوب در لیگ برتر و جام حذفی دم عید دست خالی به خانه‌های خود رفتند و سرمربی تیم استقلال ترس از این دارد، با عدم پرداخت پاداش‌ها و دستمزدهای معوقه بازیکنان پیش از دیدار با ذوب آهن شاگردانش انگیزه لازم را برای ادامه مسیر قهرمانی از دست دهند.

ریکاردو ساپینتو پس از دیدار با فولاد به باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و پاداش‌های آنها هشدار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی استقلال نگران این اتفاق بد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..