تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین فیلم از قاتل فراری بعد از خودکشی در اتوبان نواب / او به پلیس هم شلیک کرد !

به گزارش رکنا ، ظهر 5 فروردین ماموران گشت ویژه جدید فراجا در حال گشت زنی به یک عابر پیاده که در حال عبور از حاشیه اتوبان نواب بود مشکوک شده و از او درخواست کردند که توقف کرده و به سوالات ماموران پاسخ دهد اما فرد مذکور امتناع کرد و در جریان مقاوت در برابر دستور پلیس ناگهان سلاح کلت کمری از کاپشن خود بیرون کشید و به یکی از ماموران پلیس شلیک کرد که گلوله به کتف مامور اصابت کرد.

ماموران پلیس تلاش خود را برای دستگیری و تسلیم کردن مرد مسلح آغاز کردند اما او وسط اتوبان نشست و با شلیک به جمجمه خود در همان مکان خودکشی کرد و جانش را از دست داد.

تحقیقات فعلی حاکی از آن است که این فرد به اتهام قتل و قاچاق مقدار زیادی مواد مخدر تحت تعقیب قضایی قرار داشته است و احتمالا در زمان مواجهه با ماموران دلیل خودکشی او نیز ترس از مجازات اتهامات سنگینش بوده است. رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهانی ماجرا در دستور کار محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار دارد.

شایان ذکر است متهمی که در جریان خودکشی جان باخت در جریان درگیری بر سر مواد مخدر فردی را به قتل رسانده بود و پرونده او در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در جریان بود.

سردار سیدرضا موسوی اعظمی، فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا در تشریح جزئیات خبر تیراندازی و درگیری با قاتل فراری در خیابان نواب اظهار داشت: ماموران تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا حوالی بعد از ظهر پنجم فروردین ماه در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم خشن و سارقین مسلح، در حال گشت زنی بودند که با دونفر عابر پیاده مواجه شده که به محض رویت ماموران تعادل روانی خود را از دست می‌دهند.

وی گفت: ماموران اقدام به شناسایی آنان کرده که یکی از متهمان که قاتل فراری و تحت تعقیب بود بلافاصله با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران یگان ویژه کرده و یکی از آنها را از ناحیه سینه مجروح می‌کند.

فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا تصریح کرد: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.

جزئیات تیراندازی در خیابان نواب و درگیری با قاتل فراری +عکس و فیلم

سردار موسوی اعظمی با بیان اینکه جسد متهم تحویل پزشکی قانونی شد خاطرنشان کرد: از متهم اول یک قبضه سلاح کلت کمری و شش تیر جنگی کشف و متهم دوم نیز تحویل مراجع قضایی شد.

سردار موسوی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت سلامتی مأمور مجروح یگان ویژه گفت: الحمدلله حال عمومی همکار ما مساعد و رو به بهبود است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان یگان ویژه با عشق به مردم و ولایت این لباس مقدس خدمت گزاری را به تن کرده و برای امنیت و آسایش مردم آماده جانفشانی هستند و با مجرمان و مخلان امنیت و آسایش مردم آماده جانفشانی هستند و با مجرمان و مخلان امنیت قاطعانه برخورد خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین فیلم از قاتل فراری بعد از خودکشی در اتوبان نواب / او به پلیس هم شلیک کرد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..