تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد هفته آینده در بورس عرضه خواهد شد

سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد با نماد معاملاتی «پی‌پاد»، چهارشنبه 16 فروردین ماه در بورس تهران عرضه خواهد شد. در نخستین عرضه اولیه سال 1402 بازار سرمایه، 360 میلیون سهام پی‌پاد عرضه می‌شود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، چهارشنبه مورخ 16 فروردین 12 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌ عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن»، با نماد «پی‌پاد» عرضه اولیه خواهد شد.

عرضه اولیه این شرکت به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. کف و سقف قیمت 450 و 550 تومان است و زمان شروع ثبت سفارش متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد. پی‌پاد در 9 ماهه سال 1401 بیش از 2725 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته است و هر سهم این شرکت حدود 650 تومان ارزش‌گذاری شده است.

عرضه اولیه پی‌پاد

حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه حدود 275 هزار تومان است و افراد دارای کد بورسی می‌توانند از طریق کارگزاری‌های آنلاین نسبت به خرید سهام پی‌پاد اقدام کنند.

گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بعد از چند سال فراز و نشیب بالاخره به بازار سرمایه راه پیدا کرده است. مسیر ورود این مجموعه به بورس از سال 1399 شروع شد و یک سال پس از آن بود که هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در 2 تیر 1400 با ورود این شرکت به بورس موافقت کرد. حال پس از گذشت 22 ماه قرار است سهام پرداخت الکترونیک پاسارگارد برای عموم عرضه شود.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سومین PSP کشور است و سرمایه شرکت با 987 نیروی انسانی طی 8 مرحله افزایش سرمایه به 300 میلیارد تومان رسیده است. 72.9 درصد سهام به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) ، 13.5 درصد سهام به شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان و 13.5 درصد سهام به شرکت کاشفان نواندیش پارس تعلق دارد.

شرکت با هدف طرح های سرمایه گذاری برنامه افزایش سرمایه از 300 به 400 میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران را در دستور کار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد هفته آینده در بورس عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..