تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مجلس به حوزه حجاب پس از تعطیلات نوروز

ورود مجلس به حوزه حجاب پس از تعطیلات نوروز

امان الله حسین پور رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد، اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده، اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.


امان الله حسین پور عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امهال وام‌های کشاورزی و بخشش جریمه‌های دیرکرد به تصویب مجلس رسیده است و دولت موظف به اجرای آن است.

نماینده اسفراین در مجلس در خصوص آخرین وضعیت معدن آلبلاغ گفت: در نهایت فولاد مبارکه مزایده را برنده شد و اکنون بناست کارشناسان برای تعیین مکان کارخانه به اسفراین سفر کنند.

وی افزود: پس از تعطیلات نوروز زمین به فولاد مبارکه واگذار خواهد شد و معدن اردیبهشت ماه در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: بناست در فاز نخست ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای این معدن سرمایه گذاری شود و به زودی کلنگ کارخانه فراوری شمش روی نیز بر زمین می‌خورد.

حسین پور با اشاره به مشکلات تأمین آب شرب و کشاورزی در اسفراین، بیان کرد: پایان علاج بخشی سد بیدواز، اصلاح لوله‌ها، تأمین آب جدید از جمله اقدامات در راستای کاهش مشکلات این حوزه بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: صنایع اسفراین باید آب مصرفی خود را از پساب تأمین کنند اما در مقابل این اقدام تاکنون مقاومت داشته اند.

وی در خصوص اقدام مجلس در حوزه عفاف و حجاب نیز افزود: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در این حوزه دارد اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.

حسین پور در انتها با اشاره به مشکلات کشاورزی استان، گفت: اختلاف سقف و کف برداشت از یک سطح در استان زیاد بوده و نبود صنایع تبدیلی بهره وری را به شکل محسوسی کاهش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مجلس به حوزه حجاب پس از تعطیلات نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..