تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Last of Us Part I – Digital Deluxe برای کامپیوتر

3/5 - (2 امتیاز)

بعد از سال‌ها انتظار، اکنون روایت داستانی احساسی و کاراکترهای فراموشی نشدنی‌مان در بازی The Last of Us Part I را این‌بار روی PC تجربه کنیم. این اثر که بیش از ۲۰۰ عنوان جایزه بهترین بازی سال را برای خود کسب کرده است، داستان‌های جوئل و الی را به رایانه‌های شخصی خواهد آورد. تمدنی ویران‌شده را می‌بینیم که بازماندگان و آلوده‌ها (Infected) ها در نبرد با همدیگر هستند و جوئل در نقشه قهرمان خسته داستان، باید الی ۱۴ ساله را از یک منطقه قرنطینه نظامی به بیرون قاچاق کند. با این حال، این تنها پیش زمینه کوچک داستان است و به‌زودی آن‌ها یک سفر بی‌رحمانه در کشور را تجربه خواهند کرد.

این نسخه شامل کمپین تک‌نفره بازی The Last of Us و دی ال سی مشهور Left Behind بوده و به بررسی رویدادهایی می‌پردازد که زندگی الی و بهترین دوستش رایلی را برای همیشه تغییر داد. نسخه کامپیوتر این بازی روی بهبود کیفیت بافت‌های گرافیکی تمرکز کرده و تجربه‌ای واقعی‌تر و جذاب‌تر از این اثر را خواهیم داشت. قسمت اول بازی با پشتیبانی از AMD FSR 2.2 و همچنین DLSS Super VSync انویدیا توسعه داده شده و رزولوشن بالایی را در اختیار مخاطب می‌گذارد. گزینه‌هایی هم برای رسیدن به سقف نرخ فریم اضافه شده و مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را خواهیم داشت که به‌طور خاص تنها در رایانه‌های شخصی می‌توانید آن‌ها را داشته باشید و می‌توانیم به کیفیت بافت قابل تنظیم، سایه‌ها، رفلکس‌ها و Ambient Occlusion اشاره کنیم.

The Last of Us Part I – Digital Deluxe Edition PC-IRZ

دانلود-بازی-The-Last-of-Us-Part-I

تجربه با کیفیت داستان جوئل و الی

بازیکنان نسخه کامپیوتر می‌توانند به محیط‌های زیبا و در عین حال ترسناک دسترسی داشته و جزئیاتی خیره کننده با وضوح واقعی ۴K را هم داشته باشند. از خیابان‌های خشن و ظالمانه بوستون QZ گرفته تا خانه‌های متروکه بیلز تاون و بسیاری از موارد دیگر، از ویژگی‌های این اثر است. سفری زیبا در سراسر ایالات متحده را داریم که با داشتن یک نمایشگر اولترا واید در حالت Ultrawide 21:9 و ۳۲:۹ می‌توانید بهترین نسبت تصویر را داشته باشید. همه این مکان‌ها را تجربه کرده و مخفیانه در خانه‌ها و شهرهای متروکه بگردید. کشوها و کابینت‌ها را باز کرده و به دنبال لوازم مورد نیاز خود باشید.

پشتیبانی از صدای سه‌بعدی را هم داریم و می‌توانیم اکشن پر تنش و جذابی را در خلال ماموریت‌ها داشته باشید. از صدای خش خش برگ‌ها گرفته تا ترک شیشه‌ها و صدای ردپای دشمنانی که سعی در کمین شما را دارند، تماما در شبیه سازی حرفه‌ای صدا برای نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part I دیده می‌شوند. با استفاده از فناوری ارتقای مقیاس زمانی سطح بعدی AMD، نرخ فریم افزایش یافته و با جوئل و الی برای بقا خواهید جنگید. سیستم FSR 2 از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای برای افزایش نرخ فریم و ارائه تجربه بازی با کیفیت بهره برده و تجربه‌ای با کیفیت و با وضوح بالا را در طیف گسترده‌ای از کارت‌های گرافیکی برای‌تان فراهم می‌کند.

پشتیبانی محیطی

اگر این بازی را با کنترلر DualSense و از طریق اتصال سیمی تجربه کنید، می‌توانید تاثیر نبردها را بهتر حس کرده و بسیاری از المان‌های فیدبک لمسی و محرک‌های پویا را نیز داشته باشید. بازی را با کمک کنترلر DualShock 4 و بسیاری از گیم پدهای دیگر هم می‌توانید در کنار موس و کیبورد تجربه کنید و بسته به سبک بازی خود، ترجیحات خود را کاملا سفارشی سازی خواهید کرد. نسخه کامپیوتر شامل تعدادی گزینه سفارشی سازی کنترلر جدید بوده و می‌توانید مپینگ کامل، اتصالات اولیه و ثانویه و همچنین حالت تطبیقی استفاده کنید. یک سری ویژگی‌های دسترسی دیگر هم داریم که بسته به نیاز و ترجیحات شما قابل تنظیم هستند.

حتی اگر تجربه‌های زیادی با این بازی در کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ دارید، قطعا باید نسخه رایانه‌های شخصی این اثر را نیز در اولویت خود قرار دهید. تجربه‌های جدیدی در انتظار شما است و جوئل و الی این‌بار هم از نظر گرافیکی و قابلیت‌های دیگر، سوپرایزهای ویژه‌ای برای شما خواهند داشت. اگر اولین تجربه‌تان با این مجموعه، مربوط به سریال ساخته شده توسط HBO بوده است، اکنون فرصت مناسبی است که خودتان کنترل جوئل و الی را به دست گرفته و وارد جهان بازی‌های ویدیویی شوید. با بازی The Last of Us Part I یقینا ساعت‌ها و روزهای زیادی درگیر جهان زیبا و ترسناک پسا آخرالزمانی ایالات متحده خواهید شد.

تصاویر-بازی-The-Last-of-Us-Part-I تصاویر-بازی-The-Last-of-Us-Part-I تصاویر-بازی-The-Last-of-Us-Part-I تصاویر-بازی-The-Last-of-Us-Part-I تصاویر-بازی-The-Last-of-Us-Part-I تصاویر-بازی-The-Last-of-Us-Part-I info

Experience the emotional storytelling and unforgettable characters in The Last of Us™, winner of over 200 Game of the Year awards.

In a ravaged civilization, where infected and hardened survivors run rampant, Joel, a weary protagonist, is hired to smuggle 14-year-old Ellie out of a military quarantine zone. However, what starts as a small job soon transforms into a brutal cross-country journey.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (Version 1909 or Newer)

Processor: AMD Ryzen 5 1500X, Intel Core i7-4770K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 470 (4 GB), AMD Radeon RX 6500 XT (4 GB), NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB), NVIDIA GeForce 1050 Ti (4 GB)

Storage: 100 GB available space

Additional Notes: SSD Recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (Version 1909 or Newer)

Processor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel Core i7-8700

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB), AMD Radeon RX 6600 XT (8 GB), NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER (8 GB), NVIDIA GeForce RTX 3060 (8 GB)

Storage: 100 GB available space

Additional Notes: SSD Recommended

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

دانلود بازی The Last of Us Part I Digital Deluxe Edition-IRZ:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 23:00 امشب)

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Last of Us Part I – Digital Deluxe برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..