تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای بزرگ بر سر پرسشی به ظاهر ساده/ این دیو کوسه واقعی است؟ / عکس

کوسه‌های گابلین موجوداتی زیرک هستند که به ندرت مرده یا زنده آنها دیده می‌شوند. از آنجاییکه که آنها بیشتر عمر خود را در عمق هزار متری اقیانوس‌ها می‌گذرانند، بنابراین اطلاعات زیادی در مورد تولید مثل یا عادت‌های آنها وجود ندارد. نمونه‌های تایید شده‌ای از وجود این گونه کوسه در مناطق مختلف اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و هند یافت شده‌اند، که نشان‌دهنده پراکندگی گسترده آنها در سرتاسر جهان است. با این حال، تا قبل از انجام این مطالعه، هیچ‌کس سندی از وجود یک دیو کوسه در دریای مدیترانه منتشر نکرده بود.

چندین ماه پس از انتشار اولین عکس این کوسه، در نوامبر ۲۰۲۲، گروهی از محققان مستقل و گیاه‌شناسان، با ارائه نظریاتی در مورد مقاله اولیه در همان مجله علمی، درستی و واقعی بودن این نمونه را زیر سوال بردند.

دعوای بزرگ بر سر پرسشی به ظاهر ساده/ این دیو کوسه واقعی است؟ / عکس

این دعوا جنبه‌های متفاوتی پیدا کرده است و بحث‌های داغی به راه انداخته که مشروح آن را می‌توانید در «جنجال بزرگ بر سر تصویر این هیولای زشت ، عجیب و نادر» بخوانید.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای بزرگ بر سر پرسشی به ظاهر ساده/ این دیو کوسه واقعی است؟ / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..