تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهان در سالی که گذشت از نگاه رادیو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه برنامه «جهان در سالی که گذشت» طبق یک سنت هر ساله در ایام نوروز مروری بر حوادث سال گذشته دارد و امسال نیز این برنامه در ۱۴ قسمت مهمترین تحولات ایران و جهان را از فروردین تا اسفند ۱۴۰۱ را مرور می‌کند.

تحولات مدنظر که با حضور کارشناسان در «جهان در سالی که گذشت» مرور می‌شوند عبارتند از دستاوردهای فضایی کشور، رابطه راهبردی ایران و چین، رابطه راهبردی ایران با هند و روسیه، شعار سال و بررسی موفقیت های شرکت های دانش بنیان، فلسطین و فعال شدن مجدد مقاومت، عراق و شکل گیری دولت جدید، یک سال با جنگ اوکراین، امریکا و تحولات داخلی از نژاد پرستی تا تورم و بحران های طبیعی، اروپا و بحران انرژی، مدیریت ارز در ایران و مشکلات عمیق بازار ارز، مالیات و درآمدهایی که به اقتصاد ما کمک کرد، دیدارهای مهم مقام معظم رهبری، دولت و فعال شدن چرخه اقتصاد و خروج از رکود و موفقیت‌های نیروهای نظامی در سپاه و ارتش و رونمایی‌های خاص وزارت دفاع.

«جهان در سالی که گذشت» به تهیه کنندگی ریحانه بیرامی، به قلم احمد یوسفی و با اجرای ناصر صالحی در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهان در سالی که گذشت از نگاه رادیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..