تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشتناک ترین تصادف عید در آزادراه کرج ! / اتوبوس با 36 مسافر 6 ماشین را درهم کوبید !

به گزارش رکنا، امیر عباس پور، معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: ساعت 23/45 شامگاه ششم فروردین به دنبال تصادف زنجیره ای یک دستگاه اتوبوس و 6 خودرو در موقعیت محور کرج - قزوین - لاین شمالی - نرسیده به کارخانه سیمان آبیک 40 تن حادثه دیدند.

وی افزود: در این عملیات 2 خودرو نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

عباس پور تاکید کرد: 17 تن توسط اورژانس و 2 تن توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش رکنا در این حادثه نیسان وانت با چند دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه اتوبوس در باند شمالی تیر روشنایی 1097 محدوده سیمان آبیک برخورد کرد.

این اتوبوس با 36 نفر سرنشین از مبدا تهران به مقصد میانه در حرکت بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشتناک ترین تصادف عید در آزادراه کرج ! / اتوبوس با 36 مسافر 6 ماشین را درهم کوبید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..