تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ جانی دپ هنگام رسیدن به یک عتیقه فروشی و تعجب فروشندگان

تاریخ بروزرسانی : 2023-03-28

گردآوری :

اشتراک گذاری :

جانی دپ این ماه به طور غیرمنتظره سری به یک عتیقه فروشی در لینکلن شر- انگلستان زد. به گزارش Niksalehi در زیر جدیدترین تیپ جانی دپ را مشاهده می کنید.

 تیپ جانی دپ در انگلستان

بازیگر ۵۹ ساله مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب با هلی کوپتر خود را به فروشگاه لوازم آنتیک رساند و باعث شد کارمندان آنجا بسیار متعجب و حیرت زده شوند.

جانی تیپ عجیب و غریبی با پیراهن حاوی تکه دوزی و رنگ پاشیده شده داشت که آن را با شال گردن چهارخانه بلند و شلوار جین آبی ست کرده بود که ظاهر آن به پیراهنش شباهت زیادی داشت. کلاه آبی رنگ و عینک آفتابی با قاب رنگی کامل کننده استایل این بازیگر معروف بود.

استایل عجیب و غریب جانیجانی دپ و کارکنان عتیقه فروشی

دپ چندین ساعت را به گردش و بررسی اجناس این عتیقه فروشی گذراند و به گزارش نیک صالحی پس از خرید چندین گیتار کمیاب و تعدادی وسایل منزل، با فروشندگان و کارمندان عتیقه فروشی که از دیدن یک چهره معروف به مغازه شوکه شده بودند عکس گرفت.

صاحب فروشگاه به نام رابرت میلر که مغازه خود را بزرگترین مرکز خرید و فروش اجناس عتیقه در اروپا توصیف می کند، اظهار داشت او سوگند رازداری یاد کرده و حتی اجازه نداشت درباره ورود قریب الوقوع جانی به  کارمندانش اطلاع دهد.

تیپ جانی دپتیپ جانی دپ در فروشگاه لوازم آنتیک در انلگستان خریدهای دپ از زبان صاحب مغازه

میلر گفت: “او تعداد زیادی اقلام عجیب و غریب خرید. یک صندلی میز تحریر، سه عدد گیتار، ست رنگ، سه پایه نقاشی، چند عدد عکس، پوستر و چندین مجموعه از اجناس دکوری برای خانه شخصی اش.”

“او گلدانی انتخاب کرد که طرح جمجمه روی آن بود و البته گیتار! او دوستی نزدیکی با جف بک دارد، نشست و چند آهنگ با این گیتار زد که فکر می کنم واقعا فقط یادی از خاطرات قدیم بود و بعد تصمیم گرفت سه عدد گیتار بخرد.”

رابرت میلر که ۲۰ سال است این عتیقه فروشی را اداره می کند، جانی را فردی “فروتن و خاکی” توصیف کرد و به گزارش نیک صالحی افزود وی هنگام تست کردن گیتارهای مختلف درباره جف بک صحبت می کرد.

جدیدترین عکس جانی دپتیپ جانی دپ در کنار فروشندگان مغازه

جف بک گیتاریست انگلیسی چندی پیش در دهم ژانویه ۲۰۲۳ در سن ۷۸ سالگی فوت کرد. وی سال گذشته یک آلبوم مشترک به نام “۱۸” با جانی دپ داشت و علاوه بر این دپ و بک چند اجرای زنده نیز با هم داشتند.

رفتار جانی دپ در عتیقه فروشی

“خیلی خوب بود، چون او [جانی] شخصیت همیشگی خودش را داشت، خیلی راحت بود و توانست زمانی برای دیدن چیزهای مختلف گذاشته و گیتار بزند، به نحوی که گویی خانه خودش است.”

“او به این فروشگاه آمد چون ما با استودیو پاین وود خیلی کار کردیم. کارمندانم تا دقیقه نود از آمدن او خبر نداشتند. از تجربه حضور در اینجا خیلی لذت برد چون می توانست خودش باشد. گفت مجبور است بیشتر اوقات در هتل بماند چرا که مدام با جمعیت زیادی از مردم احاطه می شود.”

جف بک و جانی دپتیپ جانی دپ در کنار دوست فقیدش جف بک

“خیلی خاکی و فروتن و اهل حرف زدن بود. آمدن شخصی مثل او به اینجا بسیار فوق العاده بود. با گیتارهایی که خریده بود آهنگ زد و مطمئنم دوباره به اینجا سر می زند.”

فروشگاه لوازم آنتیک همزول، بزرگترین مرکز عتیقه فروشی در اروپاست که با استودیو فیلمسازی پاین وود همکاری زیادی داشته است. استودیو پاین وود برای ساخت فیلم های بسیار معروفی همچون سوپرمن، هری پاتر و فیلم های جیمز باند شناخته شده است.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ جانی دپ هنگام رسیدن به یک عتیقه فروشی و تعجب فروشندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..