تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Wild Hearts – Karakuri Edition برای کامپیوتر

3/5 - (2 امتیاز)

در بازی Wild Hearts شما نقش یک شکارچی بی‌نام را بر عهده می‌گیرید که ماموریت خود برای شکار هیولاهایی بزرگ به نام Kemono را در سرزمین Azuma آغاز می‌کند. سرزمین Azuma یک جهان فانتزی است که با الهام از ژاپن فئودالی خلق شده است. Azuma یک جهان باز نیست، بلکه ساختار آن شامل چندین منطقه‌ی بزرگ می‌شود و بازیکن می‌تواند در این مناطق به صورت آزاد گشت و گذار کند.

گیم‌پلی بازی برای افرادی که بازی Monster Hunter را بازی کرده‌اند، بسیار آشنا خواهد بود. به طور خلاصه شما باید محیط اطراف را بسنجید، تله‌هایتان را بچینید و دعا کنید که استقامت کافی برای یک شکار موفق را داشته باشید. استودیو توسعه‌دهنده بازی، یعنی Koei Tecmo، معتقد است که این بازی با تمامی بازی‌های هم‌سبکش متفاوت خواهد بود؛ چون در این بازی علاوه بر شکار، تمرکز زیادی هم روی سیستم ساخت و ساز و ساختمان‌های بازی وجود دارد.

Wild Hearts – Karakuri Edition PC-RUNE

دانلود-بازی-WILD-HEARTS

در بازی Wild Hearts شما می‌توانید یک سری تله به نام Karakuri بسازید که طبق اطلاعاتی که داریم یک مکانیزم پیچیده باستانی است. در این بازی قرار است که سیستم ساخت و ساز یکی از ویژگی‌های هسته‌ای گیم‌پلی باشد و تفاوت بزرگی با بقیه بازی‌های این سبک داشته باشد. شما تنها قادر به ساخت تله نیستید، سطوحی که بتوانید از آن‌ها بالا بروید، سلاح‌های گوناگون و وسایل کمکی برای مهار هیولاها تنها چند مورد از تجهیزاتی هستند که می‌توانید بسازید.

Wild Hearts محتوای زیادی برای ارائه دادن دارد. از طراحی منحصر به فرد هیولاها تا تنوع سلاح‌ها و سیستم مبارزات درگیرکننده، شکارچی‌ها حالا یک بازی جدید برای کشتن دشمنان عظیم‌الجثه دارند. جدا از یک سری افت‌ها از نظر ریتم در ساعات پایانی بازی و چند رویارویی تکراری، چیز زیادی مانع از تبدیل شدن Wild Hearts به نامی جدید در این ژانر نخواهد شد.

داستان بازی Wild Hearts شما را به تنهایی و یا به همراه دو دوست دیگرتان به سفری رویایی در سرزمین آزوما می‌برد. وظیفه شما پاکسازی این سرزمین از شر هیولاهای Kemono‌ است. چه بخواهید با یک سنجاب درختی درگیر شوید و چه با یک گراز عظیمی که حتی در صفحه نمایش هم جا نمی‌شود، بازی Wild Hearts هیچ ماموریت ساده‌ای را جلو پایتان نخواهد گذاشت. پس از چندین و تجربه چندین بار شکست توسط هیولاهای گوناگون و متفاوت هر کسی هم که باشد دلش می‌خواهد که انتقام بگیرد؛ و حالا این وظیفه شماست در این بازی که انتقام خودتان و دوستانتان را بگیرید، یا حداقل تلاشتان را بکنید.

منبع توضیحات: گیم‌فا و ویجیاتو

تصاویر-بازی-WILD-HEARTS تصاویر-بازی-WILD-HEARTS تصاویر-بازی-WILD-HEARTS تصاویر-بازی-WILD-HEARTS تصاویر-بازی-WILD-HEARTS تصاویر-بازی-WILD-HEARTS info

WILD HEARTS™ is a unique twist on the hunting genre, where technology gives you a fighting chance against fearsome beasts infused with the ferocious power of nature itself. Take on these creatures alone or hunt with friends in seamless co-op.

No one remembers why the Kemono began their rampage through a once-prosperous Azuma. Fueled by desperation, they wield the power of primal nature at its most destructive. For a while, it seemed that none could stand against their overwhelming might. But hope arrives in the form of a formidable hunter armed with deadly weapons and ancient technology called Karakuri that could turn the tide of battle.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 v1909 or upper

Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600

Memory: 12 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 (VRAM 6GB) / Radeon RX 5500 XT (VRAM 8GB)

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 80 GB available space

Sound Card: 16bit 48kHz WAVE format stereo

Additional Notes: These specs allow for the game to be played in 1080p/30fps with graphics setting at “Lowest”

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10 v1909 or upper | any version of Windows 11

Processor: Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 2070 (VRAM 8GB) / Radeon RX 5700 XT (VRAM 8GB)

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 80 GB available space

Sound Card: 16bit/24bit 48kHz WAVE format Stereo/Surround (5.1ch/7.1ch)/Spatial sound (headphone/speaker)

Additional Notes: These specs allow for the game to be played in 1080p/60fps with graphics setting at “Standard”

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Wild Hearts – Karakuri Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..