تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت پربازدیدترین سایت‌های جهانی در ایران/ اینفوگرافیک

نکته جالب اینجاست که از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، ۵ سایت در ایران مسدود و فیلتر هستند که شامل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، واتس‌اپ می‌باشد.

در گزارشی پربازدیدترین سایت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. نکته جالب اینجاست که از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، ۵ سایت در ایران مسدود و فیلتر هستند که شامل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، واتس‌اپ می‌باشد. از آن ۵ وب‌سایت فیلترنشده هم ۲ سایت برای ایرانی‌ها کاربردی ندارد، چون به زبان چینی (بایدو) و روسی (یاندکس) هستند. خلاصه اینکه از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، تنها ۳ سایت (گوگل، ویکی‌پدیا و یاهو) قابل استفاده برای ایرانی‌هاست.

(اینفوگرافی) وضعیت پربازدیدترین سایت‌های جهانی در ایران

227227




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت پربازدیدترین سایت‌های جهانی در ایران/ اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..