تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک دقیق پلیس تهران به مردی که رحم نداشت ! / ویراژهای خطرناک در خیابان های پایتخت !

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در جنوب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به سرنشین یک پراید مشکی رنگ مشکوک شدند و دستور توقف وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، خودروی پراید سرقتی است، افزود: متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله با خودروی خود به طرز خطرناکی متواری شد و یک تعقیب و گریز طولانی را در جنوب تهران آغاز و به خودروهای شهروندان آسیب جزئی وارد کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در جریان تعقیب و گریز به هشدا‌رهای کارآگاهان بی توجه بودند، متذکر شد: کارآگاهان در جریان این تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح یک تیر به لاستیک عقب پراید شلیک کردند و با اجرای طرح مهار موفق به توقف وسیله نقلیه مذکور و دستگیری متهم شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از صندوق عقب پراید، آلات و ادوات سرقت کشف کردند و متوجه شدند متهم سارق حرفه‌ای خودرو در تهران است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر چندین فقره سرقت خودرو شهروندان اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم  پلیس آگاهی قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک دقیق پلیس تهران به مردی که رحم نداشت ! / ویراژهای خطرناک در خیابان های پایتخت !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..