تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Steelrising – Bastille Edition برای کامپیوتر

4.2/5 - (28 امتیاز)

بازی Steelrising شهری را نشان می‌دهد که از جنون پادشاه لوئی شانزدهم و لژیون‌های خشمگینش به جان آمده است. خونریزی در کل سرزمین به‌شکل گسترده ادامه پیدا کرده و همین سبب شده است که نبردها حساس‌تر باشند. گیم‌بازی یک شاهکار خاص است که می‌توانید آن را تجربه کرده و محافظت از ملکه را برعهده بگیرید. باید انقلاب فرانسه را در این بازی تجربه کرده و نبردهای اکشن و نقش آفرینی بازی را دنبال کنید. در این بازی دقت مرگ باری مورد نیاز است و یک اشتباه کوچک می‌تواند به بهای جان سربازان شما باشد. باید انضباط عالی را هم در تیم خود حفظ کرده باشید.

Steelrising Bastille Edition PC-ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت ۲۳م مارس ۲۰۲۳ اضافه شد

دانلود-بازی-Steelrising

در بازی Steelrising باید سبک خود را تعریف کرده و پیشرفت در بازی را تجربه کنید. توانایی‌های خود را ارتقا داده و به عنوان یک جنگجوی بی رحم خودتان را نشان دهید. شما توان ارتقا سلاح‌های خود را هم در بازی خواهید داشت و طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها را هم می‌بینیم که حیف است به سراغ‌شان نروید. در پاریس انقلابی در حال رخ داده است و این شما هستید که می‌توانید به روش منحصربه‌فردی مبارزات خود را ادامه دهید. با استفاده از گذرگاه‌های مخفی موجود در نقشه هم می‌توانید تجربه‌ای متفاوت در بازی رقم بزنید. این گذرگاه‌ها برای مخفی کاری در بازی بهترین انتخاب خواهند بود و هرگز نباید فراموش‌شان کنید.

اسکرین-شات-بازی-Steelrising اسکرین-شات-بازی-Steelrising اسکرین-شات-بازی-Steelrising اسکرین-شات-بازی-Steelrising اسکرین-شات-بازی-Steelrising اسکرین-شات-بازی-Steelrising

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Steelrising-FLT فشرده سازی شده است. دو بسته الحاقی Discus Chain و Marie-Antoinette Cosmetic Pack در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است (مشابه ریلیز ElAmigos). مانند نسخه ElAmigos، پک بافت‌های باکیفیت بازی به صورت جداگانه قابل دریافت است. دانلود این فایل الزامی نیست و فقط اگر بیش از ۱۲GB فضای VRAM خالی دارید توصیه می‌شود. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۶۵٫۱گیگابایت به حداقل ۱۵٫۳گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب دیتای اصلی بازی بین ۶ الی ۳۰ دقیقه خواهد بود. اگر به همراه پک HD Texture نصب شود، بین ۲۰ الی ۹۰دقیقه طول خواهد کشید. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی بدون احتساب پک HD Texture حدود ۲۴٫۱گیگابایت و اگر این پک نصب شود، حدود ۶۶٫۷گیگابایت (بیش از ۱۰۷٫۴گیگابایت در حین نصب) خواهد بود. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

The city burns and bleeds as it suffers the madness of King Louis XVI and his violent legions of automatons. Aegis, a mechanical masterpiece created by the engineer Vaucanson to be the queen’s bodyguard, must save the French Revolution in this challenging action-RPG.

Up against the king’s mechanical soldiers, deadly accuracy will be needed. String together dodges, parries, jumps and devastating attacks to fight your way through Paris. Every fight will test your nerve and requires excellent discipline, while the huge relentless machine bosses demand patience and skill.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB

DirectX: Version 12

Storage: 67 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-8700 or AMD Ryzen 5 3600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER | NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB

DirectX: Version 12

Storage: 67 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Steelrising – Bastille Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..